Ey Nene Hatun'un torurunları, ey hemşehrilerim!Sizler, Ermeni mezaliminden Moskof zulmünden, yani Haçlıların tasallutundan en çok çekmiş, dedelerini, ninelerini şehid vermiş, çok acılar çekmiş bir bölgenin çocukları olarak, durmadan sizlere kilise, papaz, çan ve haç servisi yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz.Toplantılar tertip ederek, İbrahimi dinler kavramını ortaya atıp, "İbrahim'de buluşalım" yaygarası ve yalanı ile, son Peygamber Hz. Muhammed Hz. Mustafa (s.a.v.)'i es geçmeye çalışan ve, ezan-ı Muhammed'i ile şirk sembolü olan çan sesini beraber yayınlayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?Son Peygamberin müjdesine mazhar olarak İstanbul'u fetheden ve beşyüz elli yıldır İslam beldesi olarak kalıp ezan okunmasını sağlayan ceddimiz cennet mekan Fatih Sultan'a hakaret edercesine İstanbul'un sahibi olan Müslüman Türk milletine küfredercesine, toplantılarında Fener Rum Patrikhanesini evrensel ilan eden "Abantçılar" hakkında ne düşünüyorsunuz?"Abant platformu" adı altında toplantılar tertip edip, prof. kılıklı memleket ve millet düşmanlarına:"Türkiye'de hâlâ İstanbul'un fethini, kurtuluşunu kutlayanlar var, böyle gariplik, tuhaf şeyler olur mu?" şeklinde saçma-sapan konuşturanlar ve zehir zemberek zehirlerini kusturanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?Ey Nene Hatun'un torunları, ey hemşehrilerim!Daha bir hafta önce Lübnan'da Ay-Yıldızlı bayrağımızı yakan, tekmeleyen, zevkten dörtköşe olan Ermenilerin içimizdeki temsilcilerini, sözcülerini, savunucularını, dolayısıyla vatanımızın ve milletimizin yaman düşmanlarını baştacı edip, başköşeye oturtup "hocaefendi"nin vakfının levhası altında da bunları millete sempatik göstermeye çalışanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?'PKK'dan yana tavır koyan, bebek katiline kötü muamele yapıldığını savunan dolayısıyla yeniden yargılanma taleplerinin çok yerinde olduğunu söyleyen' (20 Mayıs 2005 Zaman Gazetesi) Mahçupyan'ın yazdıklarından hiç bir mahcubiyet duymayan "hizmet ehli" (!) hakkında ne düşünüyorsunuz?Ne diyorsunuz, bütün bu yanlışlar, bütün bu çam devirmeler, bütün bu ihanet sahneleri ve söylemleri Erzurum'da da cereyan etsin mi?..
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026

























































