Özellikle beyaz eşya, mobilya ve hazır giyim gibi gıda dışı ürünlerde hareketlilik beklenirken, şirketler kampanya çalışmalarını hızlandırdı.
İzmir Beyaz Eşya Satıcıları Derneği Başkanı Metin Aztekin, şirketlerin ön ödemeli kampanyalara hız verdiğine dikkati çekti. Vestel, Arçelik ve Beko'nun kampanya hazırlığı yaptığını bildiklerini söyleyen Aztekin, "Markalar yeni kampanyalara hazırlanıyor. Bunun yanı sıra yerel kampanyalar için de hazırlıklar var. Uzun bir süredir durgun olan piyasanın canlanacağı beklentisi işleri şimdiden açtı" dedi.
Vestel Pazarlama A.Ş. Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cahit Küçükyılmaz, Vestel olarak iç piyasada nema ödemeleriyle birlikte bir rahatlama yaşanacağını düşündüklerini dile getirerek şöyle konuştu:
"Son 15 gündür piyasa durgundu, ancak bu olumlu beklenti sayesinde hareketlenmeler yaşanmaya başladı. Biz de bu beklentiden dolayı halen devam etmekte olan kampanyamız için reklam çalışmalarına ağırlık vereceğiz. Daha güçlü ve yaygın duyurular ile ön ödemeli kampanyamıza devam edeceğiz."
Kipa Kitlesel Pazarlama A.Ş. Genel Müdürü Yılmaz Atilla, özelliklegıda dışı ürünlerde canlılık beklediklerini kaydetti. Atilla, özellikle daha önce ertelenmiş ihtiyaçların bu dönemde giderileceğini belirterek, şöyle konuştu: "Savaş sırasında düşen gıda ürünleri satışı toparlanmaya başladı.Nema ödemelerinin gıda dışı ürünlerde bir canlılık yaratacağına inanıyoruz. Devam eden ve sürekli yenilenen kampanyalarımız var. Kipa olarak nema ödemeleriyle oluşacak canlılığa hazırlıklıyız."
Her kesimin beklentisi aynı
Ege Giyim Sanayicileri Derneği (EGSD) Yönetim Kurulu Başkanı TimurYaykıran ise yaz sezonunun geç kalması nedeniyle hazır giyimcilerin sıkıntı içine girdiğini dile getirerek, şunları söyledi: "Hava koşulları nedeniyle yaz sezonu rafları hazırlanmasına rağmen satışlar çok kötü gitti. Havaların iyileşmesi ve nema ödemeleri pazara çifte canlılık getirecektir."Dönemsel olarak evlilik, sünnet gibi merasim sezonuna girdiklerinikaydeden Alfemo Mobilya Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlu ise şunları söyledi: "Tüketimin artması, perakende eğiliminin tırmanışa geçmesi doğal bir beklentiydi. Ancak nema ödemelerinin bu ay içinde ödenmeye başlayacak olması bu beklentiyi pekiştirecek. Alfemo mobilya ve yatak grubu olarak evlilik, sünnet vb. merasim dönemine girilmesi nedeni ilenisan ayında başlatmayı düşündüğümüz kampanyayı canlanmanın belirtilerini daha net görebileceğimiz mayıs ayına erteledik. Uygun tüketim atmosferini en iyi şekilde değerlendirmeyi hedefliyoruz."
İzmir Beyaz Eşya Satıcıları Derneği Başkanı Metin Aztekin, şirketlerin ön ödemeli kampanyalara hız verdiğine dikkati çekti. Vestel, Arçelik ve Beko'nun kampanya hazırlığı yaptığını bildiklerini söyleyen Aztekin, "Markalar yeni kampanyalara hazırlanıyor. Bunun yanı sıra yerel kampanyalar için de hazırlıklar var. Uzun bir süredir durgun olan piyasanın canlanacağı beklentisi işleri şimdiden açtı" dedi.
Vestel Pazarlama A.Ş. Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cahit Küçükyılmaz, Vestel olarak iç piyasada nema ödemeleriyle birlikte bir rahatlama yaşanacağını düşündüklerini dile getirerek şöyle konuştu:
"Son 15 gündür piyasa durgundu, ancak bu olumlu beklenti sayesinde hareketlenmeler yaşanmaya başladı. Biz de bu beklentiden dolayı halen devam etmekte olan kampanyamız için reklam çalışmalarına ağırlık vereceğiz. Daha güçlü ve yaygın duyurular ile ön ödemeli kampanyamıza devam edeceğiz."
Kipa Kitlesel Pazarlama A.Ş. Genel Müdürü Yılmaz Atilla, özelliklegıda dışı ürünlerde canlılık beklediklerini kaydetti. Atilla, özellikle daha önce ertelenmiş ihtiyaçların bu dönemde giderileceğini belirterek, şöyle konuştu: "Savaş sırasında düşen gıda ürünleri satışı toparlanmaya başladı.Nema ödemelerinin gıda dışı ürünlerde bir canlılık yaratacağına inanıyoruz. Devam eden ve sürekli yenilenen kampanyalarımız var. Kipa olarak nema ödemeleriyle oluşacak canlılığa hazırlıklıyız."
Her kesimin beklentisi aynı
Ege Giyim Sanayicileri Derneği (EGSD) Yönetim Kurulu Başkanı TimurYaykıran ise yaz sezonunun geç kalması nedeniyle hazır giyimcilerin sıkıntı içine girdiğini dile getirerek, şunları söyledi: "Hava koşulları nedeniyle yaz sezonu rafları hazırlanmasına rağmen satışlar çok kötü gitti. Havaların iyileşmesi ve nema ödemeleri pazara çifte canlılık getirecektir."Dönemsel olarak evlilik, sünnet gibi merasim sezonuna girdiklerinikaydeden Alfemo Mobilya Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlu ise şunları söyledi: "Tüketimin artması, perakende eğiliminin tırmanışa geçmesi doğal bir beklentiydi. Ancak nema ödemelerinin bu ay içinde ödenmeye başlayacak olması bu beklentiyi pekiştirecek. Alfemo mobilya ve yatak grubu olarak evlilik, sünnet vb. merasim dönemine girilmesi nedeni ilenisan ayında başlatmayı düşündüğümüz kampanyayı canlanmanın belirtilerini daha net görebileceğimiz mayıs ayına erteledik. Uygun tüketim atmosferini en iyi şekilde değerlendirmeyi hedefliyoruz."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.