450 milyar dolarlık pazarlama ve reklam dünyası, Cannes Lions yarışmasının ödül töreninde buluştu. Büyük ödülleri basın kategorisinde Saatchi & Saatchi New York, medyada ise OMD Yeni Zelanda aldı Bu yıl 54'üncüsü yapılan reklam dünyasının küresel buluşması Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali'nin prestijli ödülleri sahiplerini buldu. 80 ülkeden 25 binin üzerinde çalışmanın yarıştığı festivalde en yoğun katılıma ve dolayısıyla rekabete sahne olan basın dalında reklamın oskarı sayılan Grand Prix'yi (büyük ödül) 'Ultra Tide' leke çıkarıcı ürün için hazırladıkları 'mayonez', 'ketçap' ve 'soya sos' başlıklı üç ilanlık kampanyayla Saatchi & Saatchi New York aldı. Bu dalda Türkiye'den Medina Turgul DDB'nin yaratıcı yönetmeni Kurtcebe Turgul da jüri üyeliği yaptı. Türkiye'den Mediaedge:cia Genel Müdürü Banu Tekin'in jüri üyeliği yaptığı medya kategorisinde ise büyük ödül OMD Yeni Zelanda adlı ajansın ASB Bank için hazırladığı 'Para dijitalleşti' projesine gitti. Satış promosyonu kategorisinde büyük ödülü Yeni Zelandalı TBWAWHYBIN Adidas için hazırlanan "Kan bağı" başlıklı projesiyle kazandı. Doğrudan pazarlama dalında ise büyük ödülü İspanya'nın Schackleton Madrid ajansının Banco Gallego için hazırladığı çalışma aldı.Güney Amerika rüzgârıTürkiye'deki Genç Yaratıcılar Yarışması'nda birinci gelen Proximity Istanbul takımından Ayşe Ceren Güzeldoğu ve Gamze Ünlü, Cannes Lions Genç Yaratıcılar Yarışması basın kategorisinde Türkiye'yi temsil etti. İnternet kategorisinde ise 41-29 Medya'dan Seren Köroğlu ve Proximity Istanbul'dan Gamze Ünlü takım olarak yarıştı. Film dalında ise Türkiye'yi Lowe İstanbul'dan Şahin Altuğ ve Selim Ünlüsoy temsil etti.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.