Dünya genelindeki ekonomik kriz nedeniyle tüketici harcamalarının düşmesine rağmen Türk insanı altından vazgeçemiyor.
Goldaş Kuyumculuk Üst Yöneticisi (CEO) Sedat Yalınkaya, dünyada yaşanan ekonomik kriz nedeniyle azalan tüketici harcamalarının kuyumculuk sektörünü de olumsuz etkilediğini söyledi. Kuyumculuk sektörünün her şeye rağmen 2008 yılında da büyümesini sürdürdüğünü belirten Yalınkaya, 2007'de 1,5 milyar dolara yaklaşan ihracatın, geçen yıl bu rakamı aştığını vurguladı.
Goldaş Kuyumculuk Üst Yöneticisi (CEO) Sedat Yalınkaya, dünyada yaşanan ekonomik kriz nedeniyle azalan tüketici harcamalarının kuyumculuk sektörünü de olumsuz etkilediğini söyledi. Kuyumculuk sektörünün her şeye rağmen 2008 yılında da büyümesini sürdürdüğünü belirten Yalınkaya, 2007'de 1,5 milyar dolara yaklaşan ihracatın, geçen yıl bu rakamı aştığını vurguladı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.