Vodafone yine ödülleri kaptı
Vodafone Türkiye, Mediacat dergisi tarafından açıkhava mecrasının en iyilerini ödüllendirmek amacıyla düzenlenen MediaCat Out of Home Awards'dan 5 dalda birincilik ödülüyle döndü
07.05.2012 00:00:00
Vodafone Türkiye, açıkhava mecrasında hayata geçirdiği yaratıcı ve özgün reklam çalışmaları ile MediaCat Out of Home Awards'dan toplam 5 dalda ödülle döndü.
Altı yıldan bu yana açıkhava reklamcılığının en başarılı işlerini ödüllendirmek üzere hayata geçirilen MediaCat Out of Home Awards'da Vodafone, 5 dalda birinciliğe uzandı. . Vodafone Türkiye, bu başarısıyla bu yıl MediaCat Out of Home Awards'dan en çok ödül kazanan marka oldu.
“Vodafone Metro İstasyonu” ile Format Kategorisi'nde En iyi Indoor, “Sevgiline Vodafone'dan Bir Çiçek Hediye Et” ile Ambiant Kategorisi'nde En İyi Billboard Tekli Kullanım, “Dev Vodemli Laptop” ile ise Ambiant Kategorisi'nde En iyi Megaboard kategorilerinde birincilik elde eden Vodafone, Şişhane'deki Reklam Duvarı uygulaması ile Ambiant Kategorisi'nde En İyi Bina Reklamı ve Uygulama Kategorisi'nde En İyi Tasarım Ödülü'nü kazandı.
Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, 360 derece iletişim bakış açısı çerçevesinde açıkhava mecrasının öneminin altını çizerken, bu mecradaki çalışmalarının Türkiye'de açıkhava mecrasına yönelik gerçekleştirilen tek organizasyon olan MediaCat Out of Home Ödülleri'nde ödüle layık görülmesinden gurur duyduklarını belirtti. Keçeci, şöyle konuştu: “Tüketici tercih ve beklentilerinin sürekli değiştiği günümüz dünyasında, reklam iletişimini de bir bütün halinde kurgulamak ve bu bütünün tüm parçalarında, yenilikçi, markanın iletişim ihtiyaçlarına hizmet eden özgün fikirlerle var olmak gerekiyor. Bu çerçevede, açıkhava, Vodafone Türkiye olarak bizim mecra karmamızın da en önemli bileşenleri arasında yer alıyor.
Özellikle teknolojinin gelişen olanaklarıyla birlikte, açıkhava mecrasında yapabileceklerimizin sınırları giderek genişliyor; artık çok daha özgün ve daha da önemlisi, etkileşime imkan tanıyan işler hayata geçirebiliyoruz.”
EKONOMİ SERVİSİ
Altı yıldan bu yana açıkhava reklamcılığının en başarılı işlerini ödüllendirmek üzere hayata geçirilen MediaCat Out of Home Awards'da Vodafone, 5 dalda birinciliğe uzandı. . Vodafone Türkiye, bu başarısıyla bu yıl MediaCat Out of Home Awards'dan en çok ödül kazanan marka oldu.
“Vodafone Metro İstasyonu” ile Format Kategorisi'nde En iyi Indoor, “Sevgiline Vodafone'dan Bir Çiçek Hediye Et” ile Ambiant Kategorisi'nde En İyi Billboard Tekli Kullanım, “Dev Vodemli Laptop” ile ise Ambiant Kategorisi'nde En iyi Megaboard kategorilerinde birincilik elde eden Vodafone, Şişhane'deki Reklam Duvarı uygulaması ile Ambiant Kategorisi'nde En İyi Bina Reklamı ve Uygulama Kategorisi'nde En İyi Tasarım Ödülü'nü kazandı.
Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, 360 derece iletişim bakış açısı çerçevesinde açıkhava mecrasının öneminin altını çizerken, bu mecradaki çalışmalarının Türkiye'de açıkhava mecrasına yönelik gerçekleştirilen tek organizasyon olan MediaCat Out of Home Ödülleri'nde ödüle layık görülmesinden gurur duyduklarını belirtti. Keçeci, şöyle konuştu: “Tüketici tercih ve beklentilerinin sürekli değiştiği günümüz dünyasında, reklam iletişimini de bir bütün halinde kurgulamak ve bu bütünün tüm parçalarında, yenilikçi, markanın iletişim ihtiyaçlarına hizmet eden özgün fikirlerle var olmak gerekiyor. Bu çerçevede, açıkhava, Vodafone Türkiye olarak bizim mecra karmamızın da en önemli bileşenleri arasında yer alıyor.
Özellikle teknolojinin gelişen olanaklarıyla birlikte, açıkhava mecrasında yapabileceklerimizin sınırları giderek genişliyor; artık çok daha özgün ve daha da önemlisi, etkileşime imkan tanıyan işler hayata geçirebiliyoruz.”
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.