logo
23 HAZİRAN 2026

Zalime, zorbaya baston mu olacağız?

14.06.2005 00:00:00
Başbakanımız Amerika'ya gitti ve geldi. Bu ziyaretin neler getirdiğini ve neler götürdüğünü önümüzdeki aylarda daha iyi anlayacağız. Fakat milyonların gözleri önünde verilen sözler, alınan ödüller ve sarfedilen sözler, dehşet verici, tüyler ürpertici gelişmeler...Bu ülkede yaşayan hiçbir insan; AKP'ye oy vermiş, çeşitli kademelerinde görev yapanlar dahil olmak üzere, verilen bu sözlere ve alınan bu ödüllere partizanlık gözü ile bakamaz, görmedimduymadım rollerini oynayamaz.Sayın Başbakan, ABD'nin Genişletilmiş Ortadoğu Projesi'nin bir parçası olduğumuzu, destek vereceğimizi dile getirdi ve uçaktan iner inmez üstlendiği bu görev doğrultusunda gideceği İslam ülkelerini sıraladı.Başbakana ve onun şahsında AKP'nin bütün sempatizanlarına, çalışanlarına diyoruz ki; Irak işgaline verdiğiniz destekten ötürü elinize bulaşan Müslüman kanını daha temizlemeden, yeni işgaller için kolları sıvadınız, küresel eşkıyalara destek sözü verdiniz! Projesine bastonluk yapacağınıza söz verdiğiniz haçlıların başkomutanı, bölgeye Irak ve Afganistan usulü demokrasi getireceğini söyleyip duruyor. Irak'ta gelinen noktadan memnun musunuz? Ölü sayısının yüzbinleri bulduğu, ırzınamusu kirletilen Müslüman kadınların sayısının bilinmediği, tarihî camilerin, kubbelerinden dumanların yükseldiği Bağdat, Basra, Musul, Kerkük sizin hiç yüzünüzü kızartmıyor mu? Bu milletin tarihinde ilk defa haçlılar safında yer alıp Müslümanlara karşı cephe alma gibi bir kara lekenin sahibi, bânisi olmaktan ötürü hiç utanmıyor, sıkılmıyor musunuz?Elinizden Iraklı Müslümanların kanları damlarken, şimdi de Suriye için, İran için, Fas, Tunus için dişlerini bileyen haçlı sürüsüne kılavuzluk yapacağınıza, taşeronluk görevi üstleneceğinize söz vermekten utanmıyor musunuz?Hayır, hayır Müslüman Türk milleti bundan daha fazlasına tahammül edemez. Türk milletinin kanında, canında, tarihinde, örfünde, geleneğinde haçlılara baston olmak gibi bir zillet yoktur. İslam coğrafyasının topyekün işgali anlamına gelen böylesine habis, böylesine cani bir projeye destek sözü veren Başbakanı, tekrar tekrar düşünmeye davet ediyorum. Böyle bir sözü veren Tayyip Erdoğan'a oy vermiş olan bütün vatandaşlarımızdan, oylarının peşlerine düşmelerini, günümüz ve geleceğimiz adına istirham ediyorum.Bir başbakanın, yönettiği ülkede köylü perişan, esnaf sokaklarda, işçimemur caddelerde yürürken, ekmek kapısı ellerinden alınan binlerce çalışan, parklarda, fabrikalarda sabahlarken, bu başbakanın Yahudi lobilerinden ödül üstüne ödül alması ne anlama geliyor?Alınan bu "cesaret ödülleri" bu milletin beşbin yıllık birikimine, geleneğine, binbeşyüz yıllık İslam kültürüne, inancına aykırı adım atma, yasa yapma, karar verme ödülleri midir?Sahi, bu milletin düşmanları, topraklarımızda gözü olanlar, bu ülkenin başbakanını neden ödüllendiriyorlar?
 
Aziz Karaca / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.