2. Lig'e düşen Bursaspor'un borcu 1 milyar TL'yi aşıyor
Bursaspor Başkanı Ömer Furkan Banaz, dikkat çeken açıklamalar yaptı. Başkan Banaz, 'Bursaspor'un 1 milyar TL'yi aşkın borcu var. Küme düşse de var, kalsa da var. 3-5 kişinin bir araya gelerek çözeceği bir problem değil. Şehir olarak kenetlenmeye ihtiyacımız var. Bursaspor ve Bursa şehir gerekli kararı verecektir' dedi
16.05.2022 16:10:00





Bursaspor Kulübü Başkanı Ömer Furkan Banaz, küme düşülen Bandırmaspor maçı sonrası ilk kez konuştu. Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde basın toplantısı gerçekleştiren Başkan Banaz, 'Bugün bu şekilde karşınıza çıktığımız için çok üzgünüz. Geldiğimiz günden beri düşmüş bir takımı ayağa kaldırmak için çok uğraştık. Üzüntümüzü anlatmaya yetecek kelime yok. Geldiğimiz ilk günden beri şikayet etmeden, yaşadıklarımızı yutkunarak sessizce atlatmaya çalıştık. Ne olursa olsun referans noktamız Bursaspor duruşu oldu. Şampiyon olmuş bir Bursaspor'u şampiyon gibi yönetmeye özen gösterdik. Maddi ve manevi tüm yükümlülüklerimizi elimden geldiğince yapmaya çalıştık. Fakat yönetici kimliği dışında taraftar olarak sizle aynı duyguları yaşadık. Takdir edersiniz ki Bursaspor'un ligde bulunduğu konum bugünlerin çok daha öncesi de reçetesi verilmiş ve bileti verilmiş bir havası söz konusuydu. Mevcut yönetimin istifasıyla boşta kalan Bursaspor'u sahiplenme ile alakalı belediye başkanımızın gayretleri oldu. Altınordu maçındaki prim verme süreci ile başlayıp, genel kurul sürecine kadar bir süreç yaşandı. Başkan Alinur Aktaş bey, şehrin ileri gelenleri ile istişareler yaptı. Gayret gösterdi. Bunların birçoğu da kamuoyu önünde gerçekleşti' cümlelerine yer verdi
Ömer Furkan Banaz, şöyle devam etti: 'Rakiplerimiz transfer yaparken, bizler gelecek vadeden üç genç kardeşimizi başka bir kulübe satıyoruz. Mevcutta başaramadığımızı, bundan sonra da başaramayacak olduğumuzu spor kamuoyuna gösteriyoruz. Teknik kadronun direktifleri doğrultusunda ilave oyuncular almak istedik. Çok kısıtlı zaman vardı. Tamer Tuna, 'Bu takıma kesinlikle takviye yapmamız lazım' dedi. 16 futbolcu ile birlikte kamp dönemi geçirdiler. Otelde rehin kalınması, Tamer Hoca'nın Belediye Başkanımızı araması, sıkıntılı bir durumun göstergesiydi. Transferlerin yapılması için bazı futbolcuların satılması lazım denmiş. Biraz empati yapın lütfen. Bizler bu sürece sonradan dahil oluyoruz. Bahsi geçen sporcularla ilgili adımlar atılması gerekirken, transfer tahtası hala kapalı Son gün son saatlere kadar çalıştık. Oralarda da tartışmaya açık çok konu var. Engel olan oyuncular oluyor vs. Biz çok gayret gösterdik o dönemde.'
Ömer Furkan Banaz, şöyle devam etti: 'Rakiplerimiz transfer yaparken, bizler gelecek vadeden üç genç kardeşimizi başka bir kulübe satıyoruz. Mevcutta başaramadığımızı, bundan sonra da başaramayacak olduğumuzu spor kamuoyuna gösteriyoruz. Teknik kadronun direktifleri doğrultusunda ilave oyuncular almak istedik. Çok kısıtlı zaman vardı. Tamer Tuna, 'Bu takıma kesinlikle takviye yapmamız lazım' dedi. 16 futbolcu ile birlikte kamp dönemi geçirdiler. Otelde rehin kalınması, Tamer Hoca'nın Belediye Başkanımızı araması, sıkıntılı bir durumun göstergesiydi. Transferlerin yapılması için bazı futbolcuların satılması lazım denmiş. Biraz empati yapın lütfen. Bizler bu sürece sonradan dahil oluyoruz. Bahsi geçen sporcularla ilgili adımlar atılması gerekirken, transfer tahtası hala kapalı Son gün son saatlere kadar çalıştık. Oralarda da tartışmaya açık çok konu var. Engel olan oyuncular oluyor vs. Biz çok gayret gösterdik o dönemde.'

















































































