Mevcut iktidar, on üç senenin içinde koskoca ülkeyi sürükleyip kondurduğu korkunç uçurumun başından sağa-sola selam gönderiyor.Ayağının altındaki kaya düştü düşecek, sarıldığı kuru ot demeti elinde kaldı kalacak vaziyette, dağa-taşa, uçan kuşa, rüyaya-düşe, kuruya-yaşa selam gönderiyor.Koltukta oturduğu yıllar içerisinde ülkede selamın çağrıştırdığı her ne varsa hepsinin köküne kibrit suyu akıttıktan sonra, selamdan, yani barıştan-esenlikten yana olanların hepsinin ocağına incir ağacı diktikten sonra şimdi çıkmış dağa-taşa selam çakıyor."Kimsesizlerin kimsesi olacağız" vaatleri ile, adaleti temin edeceğiz, yoksulluğa son vereceğiz söylemleri ile oy toplayıp iktidar olduktan sonra; "tarımı-ziraati ve nesli" (Bakara: 205) helak etme yolunda dev adımlar atan, devrim çapında yasalar çıkaran AKP, şimdi otu-ekini kuruttuktan sonra çıkmış yaylaya-ovaya, bayıra-çayıra selam gönderiyor.Tohumculuk yasası ile Türk çiftçisini İsrail şirketlerine mahkûm eden, tarım ve ziraatte küresel tefeci şirketlerin zorunlu pazarı haline getiren ve bu uygulamalarla milletin tarlasına, çayırına, yaylasına ve ovasına bedavadan konmalarını sağlayan mevcut iktidar sanal selamlarla, suni görüntülerle milleti kandıracağını zannediyor.Millet hep bir ağızdan haykırmalıdır; "al selamın senin olsun sen sılama dokunma."Bu yoksul milletin parasını kullanarak saat başı televizyonlarda yayınlattığın "selamlı" reklamını seyreden bu çilekeş milletin evinde Fransız şekeri, İtalyan bulguru, Yunan pirinci ve pamuğu, bilmem hangi ülke mercimeği ve fasulyesi kaynamaktadır.Birazcık vicdanı olan herkes için sadece bu manzara bile utanma ve kızarma sebebi olmalıdır.On üç seneden beri tek başına yönettiğin bu ülkede şimdi selam gönderdiğin dağların altındaki madenler bu milletin elinden çıkmış, küresel tefeci şirketlerin elinde ve emrinde, dağların durumu öyle, yaylaların durumu öyle ve akarsuların durumu öyle?Hangi yüzle selam?Dış politikasını tamamen haçlı-siyonist menfaatleri ve direktifleri doğrultusunda yürüttüğü için, bizim başarımıza üzülen ama belaya düşmemize acayip sevinen çevrelerle beraber iş tuttuğu için çevremizdeki en yakın komşu-kardeş ülkelerle dahi kanlı-bıçaklı hale geldikten sonra, yani Bağdat, yani Basra harap olduktan sonra iktidar yakın komşulara ve uzak komşulara şimdi selam gönderiyor.Komşu-kardeş İslam ülkeleri, BOP sosuna bulaşmış selamlarınız yüzünden tanınmaz hale geldiler, yer üstü ve yer altı kaynaklarını kaybettiler, izzetlerin ve haysiyetlerini kaybettiler, delikanlı-yiğitlerini kaybettiler, analarını-bacılarını kaybettiler, nice minarelerini ve kubbelerini kaybettiler, o toprakların tapusu durumundaki büyük şahsiyetlerin mezarlarını kaybettiler.Sizden selam almak mı? Allah korusun.Al selamın senin olsun; sen sılama, sen vatana, sen çilekeş insanıma dokunma.
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026

























































