logo
24 HAZİRAN 2026

Ali Koç, Samandıra'da konuştu: Herkesi yendik sistemi yenemedik

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç, Galatasaray derbisi zaferi sonrası Samandıra tesislerinde açıklamalarda bulundu.

20.05.2024 03:31:00 / Güncelleme: 21.05.2024 12:00:40
İhlas Haber Ajansı
Ali Koç, Samandıra'da konuştu: Herkesi yendik sistemi yenemedik
Ali Koç, Samandıra'da konuştu: Herkesi yendik sistemi yenemedik
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve kulüp yöneticisi Selahattin Baki, 1-0'lık derbi galibiyetinin ardından Samandıra Fenerbahçe Can Bartu Tesislerinde basın mensuplarına açıklamalar yaptı.

Fenerbahçe yöneticisi Selahattin Baki, "Öncelikle takımımızı ve hocamızı tebrik ediyorum. Dünya derbisi dediğimiz bir derbide çıkıp 81 dakika boyunca 10 kişi oynadık. Rakibimize kendi evinde şut fırsatı dahi vermedik, bu herhangi bir derbi galibiyeti gibi değil birçoğundan daha önemli çok daha ötesiydi. Çünkü son yıllarda gerek başkanımızın gerek yönetim kurulumuzun ortaya koyduğu bir argüman vardı, Fenerbahçe'ye karşı kurulan kutsal ittifak. Medya ayağı var, MHK ayağı var federasyon ayağı hatta devletin bazı birimlerin ayağı var, bunların hepsini dile getirmiştik zaman zaman, itile kakıla buralara getirilen rakibimiz ile er meydanına çıktığımız zaman bugün aradaki farkı bütün Türkiye gördü, dolayısıyla bugünkü galibiyet ve bizim ortaya koyduğumuz argümanları da son derece güçlendirdi, onun için takımımıza ve teknik direktörümüze ve orayı Kadıköy'e çeviren muhteşem deplasman tribününe de çok çok teşekkür ediyoruz. Bu maçın 19 Mayıs'ta da kazanılması bizim için çok anlamlı ve bu bütün Fenerbahçelilere ve Atamıza armağan olsun. Maçı tabii ki kazandık diye hakemi unutacak değiliz, ilk yarının başlarında gerek Szymanski'ye gerek Ferdi Kadıoğlu'na yapılan fauller malumunuz kart dahil çıkmadı ve daha sonra son derece ucuz bir pozisyonda 21. dakika Fenerbahçemizi 10 kişi bırakmayı uygun gördü. Tabir yerindeyse hem Galatasaray'ı hem de bütün Fenerbahçe düşmanlarını yendik hem de hakemi yendik. Bir sözümü de Mehmet Büyükekşiye söylemek istiyorum son yıllarda ciddi anlamda korku filmi gibi bir yönetim sergiliyor, bizlere yaşatmadığı skandal kalmadı Fenerbahçe'ye yaşatmadığı travma kalmadı. Verdiği kararlar ile atadığı hakemlerle Riyad skandalından sonra hâlâ görevde kalması zaten bambaşka yorumlanması gereken bir olay. Bu kadar skandala bu kadar kötülüğe rağmen hala ortaya çıkıp iki tane cümle kurmaması eleştirici demeç vermemesi. Bir atasözü vardır bilenler bilir, 'Vurdumduymazı sopayla dürtmüşler bu tıkırtı nereden geliyor demiş.' Tamamı ile böyle bir yönetim gösteriyor kendisi duruşsuz vurdumduymaz bir başkan. Bir konuya daha değinmek istiyorum başkanımızın müsaadesiyle şimdi görüyorum ki sayın başkanımızla yaşanan 5 saniyelik bir tartışma, Türkiye gündemine oturmuş. Burada başkanımın önüne açıklamak isterim bizim dışarı çıkmanıza izin verilmediği için ortalığın gerilme ihtimali vardı ve başkan özellikle de sadece beni uyardı dedi ki, ben senin huyunu suyunu biliyorum 14 kere disipline sevk edildin 3 kere de savcılığa gittin ne olursa olsun bir tek sen bir şey yapmayacaksın, dedi. Ben de kendisinin sağ elinde kan gördüm, nasıl olduğunu hala bilmiyorum, hala sormadım kendisine ve başkanımıza doğru hamle yapan birisini gördüm ben seni uyarmadım mı dedi, ben de başkanım bula bula beni mi buldu dedim. Yani olay bu 5 saniyelik bir başkan yönetici ki bu kulüpler içerisinde çok olan şeylerdir bunlar, teknik direktör futbolcu arasında da olur. Onun için bizim üzerimizden gündem yapmayı bıraksınlar. Biz gidip de siyasetçilerden makas aldırmıyoruz yanağımızı okşatmıyoruz. Başkanımızla yaşadığım 3 saniye bir şey, Fenerbahçe çok büyük bu derbi genleri bugün bir kere daha ortaya çıktı. Bütün Fenerbahçelilere armağan olsun, bugün mucizenin kapısı açıldı, belki haftaya Allah nasip ederse çünkü bu evrenin bu yaşamın bize böyle bir şampiyonluk borcu var inşallah haftaya tashil ederiz çok teşekkür ediyorum." şeklinde konuştu.

Ali Koç: Kendi sahalarında şampiyonluk kutlatmadık

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç açıklamasında, "Fenerbahçe Spor Kulübü camiasına, 7'den 70'e herkese, özellikle çocuklarımıza bu galibiyetimiz armağan olsun. Aslında bu sadece bir derbi galibiyeti bir taraftan bakarsanız. Diğer taraftan bakarsanız bir derbi galibiyetinden çok daha büyük bir galibiyet. Kendi sahalarında şampiyonluk kutlatmadık, namağlup serilerini bozduk' O değil, ondan da öte. Aslında bugün biz gerçek şampiyonun kim olduğunu şerefsizlere, haysiyetsizlere, hırsızlara, alçaklara gösterdik. Bunun için takımımıza canıgönülden teşekkür ediyorum. Kahramanca savaştılar, mücadele ettiler, karakter koydular. 81 dakika 10 kişi oynamamıza rağmen bu atmosferde böyle bir hakeme rağmen buradan 1-0 galip ayrılarak umudumuzu son haftaya taşımamıza vesile oldular. Allah onlardan razı olsun. Hocamızdan malzemecimize, en genç altyapı oyuncumuzdan kaptanımıza herkese milyonlar adına teşekkür ediyorum.

Biz aslıda herkesi yendik. 6 derbinin 4'ünü kazandık, 1 beraberlik 1 de mağlubiyetimiz var ama sistemi yenemedik. Ama taraftarlarımıza şunu söylemek istiyorum; az kaldı, merak etmesinler. Sistemi yerle bir etmeye az kaldı. Bunu sadece Fenerbahçe değil, pek çok kulüp istiyor. Bir avuç kulüp, 3-5 kulüp diye hitap ediyor ya bizlere' Az kaldı. Bu sistem bu şekilde gidemez.

"Neden yabancı hakem istediğimiz tescillendi"

Bugün niye Süper Kupa'ya yabancı hakem istediğimizin, bu şartlarda çıkmak istemediğimizin, sezon boyunca yabancı hakem diye haykırdığımızın bence en güzel özeti bu maçta resmi bir şekilde tescil edilmiştir. Sadece bu 90 dakikada. Faullere baktığımız zaman, sadece bu maç için söylüyorum ama medyadaki arkadaşlarımızdan rica ediyorum. Son 60-80 faule bakın. Toplam faullere bakın. Toplam sarı kart, kırmızı kart ve bunları alırken kaç faul yapılmış onlara bakın. Olağanüstü bir tablo ortaya çıkıyor. Sadece bu maç özelinde biz 10 faul yapmışız, 6 sarı kart, 1 kırmızı kart. Rakibimiz 18 faul yapmış, 4 sarı kart. Sadece bu maç için söylüyorum. Haftalardır sarı kart görmüyorlar. Yanılmıyorsam bu maçtan önce son 60 faullerinde sarı kartları bile yoktu, bizim 7 sarı kartımız vardı. Bizim bugün cezalı ve sakat oyuncularımız vardı, tam kadro gelemedik ama ona rağmen bu mücadeleyi arkadaşlarım sergiledi. Onlarla gurur duyuyorum.

Sistemi yenemedik ama yaklaşıyoruz. Fenerbahçe Spor Kulübü'nün 2 Nisan Olağanüstü Genel Kurul çağrısından sonra artık taşlar yerinden oynamaya başladı. Huzurlarınızdan bir kez daha bu mücadelemize inanan taraftarlarımıza, hafta içi Ramazan ayında 30 bin kişi gelen kongre Üyelerimize teşekkür ediyorum. Ancak bir ve bütün olduğumuz zaman biz bu bataklığı hemen kurutabiliriz.

Bir de enteresan bir noktaya değinmek istiyorum. Bir takımı şampiyon yapmak için, bazı takımları düşürüp bazı takımları ligde tutmak için kurgulamış olduğunuz dizayn, tiyatro Türk futbolunun, ligimizin tüm yayın gelirlerini altüst etmiştir. Ben böylesini en son Haluk Ulusoy döneminde, Denizli maçıyla biten o rezil sezonda görmüştüm. Dolayısıyla buna da değinmek istiyorum. Aynı zamanda camiamıza değerli galibiyeti armağan ederken, bir derbi mağlubiyeti üzerine plan yapan, böyle önemli bir maç öncesi takımın ve hocanın motivasyonunu bozan Fenerbahçelilere de bu galibiyet armağan olsun." ifadelerini kullandı.

Dursun Özbek'e yanıt: Beni düelloya mı çağırıyor?

Açıklamanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç, basın mensuplarının Dursun Özbek'in, "Ali Koç'un cesareti varsa buradayım bekliyorum." açıklaması üzerine sorduğu soruya şu şekilde yanıt verdi:

"Bana meydan mı okuyor, beni düelloya mu çağırıyor' İki senedir TV karşısında tartışalım ve bu sayede insanlar iki başkanın da niyetini, kişiliğini, mertliğini, dürüstlüğünü görsün istiyoruz. Dolayısıyla bugün biraz geç oldu. Uykusu kaçmasın. Ama arzu ediyorsa bu hafta istediği TV kanalına, Galatasaray TV de dahil, çıkmaya hazırım. Bu ne ucuz kabadayılık. İki senedir biz bas bas bağırıyoruz. Oradan buradan atıp, tutmayın. Kinayeli konuşmayın. Dikkat edin bu kulüp ne yazık ki, bir maç kazandığı zaman sadece Fenerbahçe de değil. Son derece alaycı, kibirli ve kinayeli konuşmalar yapar. Biz ne isek oyuz. Biz bir çizgide yürüyoruz. Bir gün öyle, bir gün böyle diyen adamlar değiliz. İstiyorsa yarın çıkalım. Sn. Başkanın cesaretlenmesine çok sevindim. Bu galibiyet kadar olmasa da bu haberi aldığım için çok çok sevindim. Bugün onu daha fazla ayakta tutmayalım. En kısa zamanda Sn. Dursun Özbek bu çağrısının arkasında dursun. İstediği mecraya önümüzdeki 5 gecede bizi çağırsın. 5 gece diyorum çünkü lig bitiyor. Hazırız, heyecanlıyız.

"Allah'tan ümit kesilmez"

Ali Koç basın mensuplarının, elini Galatasaraylı bir yöneticinin ısırdığı iddiaları ve Konyaspor'un gelecek haftadaki Galatasaray maçını kazanıp Fenerbahçe'nin şampiyon olması ihtimali üzerine sorduğu soruya, "Bir Galatasaraylı yönetici benim elimi ısırabilir mi' Şaka mı yapıyorsunuz' Saygı çift taraflı müessesedir. Siz rakiplerinize saygı duymazsınız en küçük olayda dalga geçersiniz, alay edersiniz, hiç rakiplerinizi ilgilendirmeyen bir basın toplantısı, bir sponsorluk etkinliğinde durup dururken laf ederseniz, 'projeler, Çanakkale, ananaslar' bu muameleyi kabul etmek zorundasınız. Biz oraya kimseye saygısızlık yapmaya çıkmadık. Biz oraya bir hatıra için çıktık, bizi engellemeye çalışanları da yolumuzdan çektik. Bu kadar basit. Biri beni ısırdıysa herhalde çok hafif ısırmıştır, hissetmedik. Saygı çift taraflı müessesedir. Normal şartlarda matematiksel olarak olası bir durum ama Türkiye ligi normal şartlarda değil. Allah bilir haftaya kimi atayacaklar, ne kurgular yapacaklar. Biz inanacağız. 96 puan aldık. Fenerbahçe tarihinin en yüksek puanı. Haftaya üç puan alırsak 99 olacak ama dediğim gibi sistemi yenemedik. Orada tökezlerseler ama sistemin hiç ama hiç buna müsaade edeceğini sanmıyorum. Biz çıkıp üç puanımızı alacağız. Sonrası ne olur, Allah bilir. Allah'tan ümit kesilmez." şeklinde yanıt verdi.

"Mert Hakan ile birkaç konuşmamız oldu"

Devre arasında Mert Hakan ile konuşmasına yönelik sorulan soruyu Başkan Ali Koç, "Devre arasında birkaç konuşmamız oldu. O aramızda kalsın ama ilerleyen günlerde o da ortaya çıkacaktır." şeklinde yanıtladı.

Fenerbahçe'nin Trabzon'da galip geldiğinde sahada saldırıya uğraması ve Galatasaray karşısında 10 kişi kalmasına rağmen maçı kazanmasına karşın kulübe yapılan muamelelere yönelik sorulan soruya Başkan Ali Koç "Üzücü. Trabzon'dakiler tamamen planlı ve sistematikti. Polis yoktu. Benim oyuncularım, takımım tribüne giderken bugün kaç polis olduğunu gördünüz. İşlerini doğru yaptıkları için İstanbul emniyetini, spor şubeyi tebrik etmek lazım. Trabzon maçını açtığın için bu maça bağlayayım. Ne yaptı bugün arkadaşlar' Hele bir tanesi var, ben sık sık gündeme getiriyorum. Onun da gerçek yüzünün ortaya çıkmasına az kaldı. En azından kendi camiası gördü. Ne dedi. 'Böyle olmamalı' dedi. Bir cümle. 15 dakika benim oyuncularıma nasıl ceza verilmesi gerektiğini anlattı. Buradaki olayda, küçük bir itiş-kakışta düelloya çağırıyor. Bu düelloyu yapmak zorunda, kaçmak yok. Yakında onun da benim de seçimim var. Er meydanına bekliyoruz. Orada bizim oyuncularımız linç edildi. Sistem bizim 4-5 oyuncumuza 5-6 maç ceza verilmek üzere kurgulandı. Orada hiçbir şey demeyeceksin, 'böyle olmamalıydı' sonra burada biz haklı sevincimizi kutlamak isterken 3-4 tane münasebetsizin bizi engellemeye çalıştığı arbede için devleti görevi çağıracaksın. 'Hadi oradan' derler." cevabını verdi.

Kırmızı kart pozisyonu üzerine ve Mert Hakan ile neler konuşulduğuna dair sorulan soruya Başkan Ali Koç , "Mert Hakan kaptanlığını yaptı. 3 kaptanımızdan biridir. Mert Hakan'ın bugün sahada sergilemiş olduğu liderlikle ilgili benim hiçbir sıkıntım yok. Ama ne tepki gördüler bilmiyorum. Televizyondan bir yere kadar görüyorsunuz, tezahüratlarda sesi kesiyorlar. Kırmızı kart pozisyonuna olağanüstü kızdım ama şaşırmadım. Bu kadar erken olmasını beklemiyordum. Böyle atılacaksa Barış Alper 3 kere atılmalıydı. Başka oyuncular da atılmalıydı. Sadece bu maçın özelinde değil arkadaşlar, bunu söyleyeceğim için kızmayın bana, anlık günlük işlere bakıyorsunuz. Gidin, istatistikleri çıkarın. Faul pozisyonlarına bakın. Ne faul pozisyonları var sezon içerisinde, kırmızı değil, kıpkırmızı kart olan ama kart bile çıkmayan. Sistem böyle işliyor. Bugün VAR'a çağıramaz ikinci sarı karttan attığı için, ayağına değmiyor çocuk. Ama bu sefer Allah yanımızda oldu. Çocuklar olağanüstü bir karakter sergilediler. Burada eminim pek çok şarkıcı evine performe edemeden dönmüştür. Hazırlanan pek çok kareografi yapılmadan çöpe gidecek. Bir de tesadüfen 19.05'miş bugün. O da olmadı. Neresinden bakarsanız bakın son derece mutluyuz. Aslında bu tek bir derbi maçı, evet. Fenerbahçe'nin şampiyonluk şansını sürdürme maçıdır aynı zamanda, evet. Ama birikti. Hepimizde birikti. Sadece Fenerbahçe ve birkaç kulüp dillendiriyor. Bu sistemden bıktı insanlar. İnşallah tez zamanda Türkiye futbolunun daha önü açılır." şeklinde yanıtladı.

Fenerbahçe olmadı, rota İtalya milli takımı

Fenerbahçe'de başkanlık seçimini kaybeden Hakan Safi'nin futbol aklı Paolo Maldini olacaktı. İtalyan efsane, ülkesi için çalışmaya başlayacak

24.06.2026 12:50:00
Haber Merkezi
Fenerbahçe olmadı, rota İtalya milli takımı
Fenerbahçe olmadı, rota İtalya milli takımı
Fenerbahçe'de başkanlık seçimi Hakan Safi kazansaydı, "yakın dostum" dediği Paolo Maldini, Kanarya'nın futbol aklı olacaktı. Ancak bilindiği üzere çoğunluğun tercihi Aziz Yıldırım'dan yanaydı. Böylece Hakan Safi-Paolo Maldini birlikteliği hayata geçemeden bitti.

SPORTİF DİREKTÖR OLACAK

La Gazzetta'nın haberine göre; İtalya Futbol Federasyonu'nun yeni başkanı Giovanni Malago'nun milli takım planlaması belli oldu:

Sportif direktör: Paolo Maldini

Teknik direktör: Antonio Conte

İtalya'daki problem sadece milli takımla sınırlı değil. Kulüpler de Avrupa arenasında ciddi problemler yaşıyor.

ZAMAN GÖSTERECEK

Paolo Maldini'nin Milli Takım'da yapacakları merak ediliyor. Ne kadar başarılı olup olmadığını zaman gösterecek. Fenerbahçe konusundaki sorular ise yanıtsız kalacak. Hakan Safi ilerleyen dönemlerde tekrar aday olursa, bir kez daha Maldini'nin kapısını çalabilir.

Toure Beşiktaş'ta devam edebilir

Beşiktaş, Atalanta'dan kiraladığı El Bilal Toure'nin satın alma opsiyonunu kullanmadı. Ancak Malili futbolcunun farklı şekilde kadroda tutulması planlanıyor

24.06.2026 12:02:00
Haber Merkezi
Toure Beşiktaş'ta devam edebilir
Toure Beşiktaş'ta devam edebilir
Beşiktaş 2025 yazında Atalanta'dan El Bilal Toure'yi kiralamıştı. Oyuncunun 15 gol atması halinde 15 milyon euroluk satın alma opsiyonu zorunlu olarak devreye girecekti. Malili yıldız bütün kulvarlarda 7 gol üretti. Siyah-Beyazlılar, gol sayısına bakmadan 15 milyon euroyu ödemesi halinde de 24 yaşındaki futbolcunun tapusunu ele geçirecekti.

SÜRE BAKIMINDAN SORUN YOK

Ancak yönetim böyle bir yola başvurmadı. Yine de oyuncudan vazgeçilmediği öğrenildi. Siyah-Beyazlılar, El Bilal Toure'yi yeniden kiralamak istiyor. Konuyla ilgili ilk temaslar da kuruldu. 1.85 boyundaki hücumcunun Atalanta'daki mukavelesi 30 Haziran 2028'e kadar devam ediyor. Yani süre bakımından kiralanmasının önünde engel yok.

BİRAZ BEKLEYECEKLER

Atalanta Yönetimi, konuyla ilgili acele etmek istemiyor. Farklı kulüpler devreye girerse, durum değişebilir. Çünkü Serie A temsilcisinin birinci önceliği El Bilal Toure'yi satmak... Eğer beklenen teklifler gelmezse, Beşiktaş'ın kiralama önerisi değerlendirilebilir.

Arda Güler'de çember daralıyor

Real Madrid 10 numara pozisyonu için Bernardo Silva'yla anlaşmıştı. Merkez orta sahada da Lille'den Ayyoub Bouaddi'ye gittiler. Bu iki bölgede de görev yapabilen Arda Güler'in geleceği tehlikeye girmiş gibi gözüküyor

24.06.2026 12:00:00
Haber Merkezi
Arda Güler'de çember daralıyor
Arda Güler'de çember daralıyor
Real Madrid'i yeni sezondan itibaren Jose Mourinho çalıştıracak. Dünya devi, 10 numara transferinde Bernardo Silva'yı resmen bitirdi. Bu hamlenin ardından Arda Güler'in merkez orta sahaya kaydırılabileceği düşünülüyordu. Ancak yaşanan son gelişmenin ardından bu bölge de zora girdi...

ÖDEMEYİ GÖZE ALDILAR

Madrid, Lille'in 18 yaşındaki genç yeteneği Ayyoub Bouaddi konusunda nabız yoklamaya başladı. Fransız ekibinin en az 70 milyon euroluk bir bonservis beklentisi olduğu konuşuluyor. Real'in ise bu rakamı ödemeyi göze aldığı belirtildi. Eğer Ayyoub Bouaddi de kadroya katılırsa, Arda'nın durumu daha da zorlaşacak.

SATILABİLİR Mİ?

Arda Güler'in adı Arsenal ve PSG gibi takımlarla anılıyordu. Real Madrid'in, Ayyoub Bouaddi'yi resmen kadroya katması durumunda milli futbolcuyu satabileceği iddia edildi. Şu anda La Liga temsilcisinde birçok oyuncunun durumu belirsizliğini koruyor. Real Madrid açısından hem alış hem de satış konusunda çok sıcak bir yaz yaşanacak...

Sanchez'de anlaşma ihtimali uzak

İtalyan ekibi Como, Galatasaray'ın Kolombiyalı stoperi Davinson Sanchez için pazarlıklarını sürdürüyor. Ancak Serie A temsilcisi, Cim-Bom'un beklentilerinin çok uzağında...

24.06.2026 11:56:00
Haber Merkezi
Sanchez'de anlaşma ihtimali uzak
Sanchez'de anlaşma ihtimali uzak
Şampiyonlar Ligi biletini alan Como, kadrosunu güçlendirmek istiyor. Stoper konusundaki 1 numaralı adayları ise Davinson Sanchez... Serie A temsilcisi bir süredir Galatasaray'la pazarlık yapıyor. Ancak bugün itibarıyla transferin gerçekleşme ihtimali zor gözüküyor.

BONUSLARLA BİLE OLMUYOR

Çünkü Como'nun bonus maddeleri de içeren teklifinin toplamda 20 milyon euroyu bulmadığı belirtildi. Sarı-Kırmızılılar, bonuslar dışında çok daha yüksek bir rakam bekliyor. Yani iki takım arasında ciddi mesafe var. Eğer Como teklifini yükseltmezse bu dosya kapanacak...

DÜNYA KUPASI SONRASINDA

30 yaşındaki Kolombiyalı stoperin Galatasaray'la 30 Haziran 2029 tarihine kadar mukavelesi bulunuyor. Yani Sarı-Kırmızılılar, kontrat süresi bakımından oldukça rahat... Şu anda milli takım kampında bulunan 1.88 boyundaki futbolcuda asıl hareketliliğin Dünya Kupası'nın ardından yaşanması bekleniyor.

Golcü dedin mi Nijerya!

Galatasaray'da Mauro Icardi sonrasında yapılacak forvet transferinde sürpriz bir gelişme yaşandı. Sarı-Kırmızılılar, Al-Ittihad'dan ayrılmak isteyen Nijeryalı George Ilenikhena için kiralama teklifi sunacak

24.06.2026 11:54:00
Haber Merkezi
Golcü dedin mi Nijerya!
Golcü dedin mi Nijerya!
Suudi Arabistan ekibi Al-Ittihad kış döneminde Monaco'ya 33 milyon euro ödeyerek George Ilenikhena'yı kadrosuna katmıştı. 19 yaşındaki genç forvetle 30 Haziran 2029 tarihine kadar mukavele yapıldı. Fakat 1.85 boyundaki futbolcu, Suudi Arabistan Ligi'nde sadece 2 maçta şans buldu.

SEZON ORTASINDA OYNANMAYACAK

Bazı sorunlar yaşayan George Ilenikhena, takımdan ayrılmak istiyor. Galatasaray'ın da kiralama teklifi sunmaya hazırlandığı öğrenildi. Nijeryalı futbolcu, bugüne kadar milli takım forması giymedi. Ancak aday kadroya davet edilse bile önümüzdeki sezon Afrika Kupası sezon ortasında oynanmayacak. Yani takımı yalnız bırakmayacak.

HER KOŞULDA "GENÇ" KALACAK!

Türkiye Futbol Federasyonu'nun önümüzdeki sezon için belirlediği yabancı kontenjanı; 10+4. Kural değişse de değişmese de George Ilenikhena her türlü genç kontenjanının içerisinde yer alacak. Çünkü sadece 19 yaşında... Olası transfer görüşmelerinde Victor Osimhen'in de vatandaşıyla temas kurması bekleniyor...

İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi

2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere, Gana ile golsüz berabere kaldı

24.06.2026 10:34:00
İhlas Haber Ajansı
İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi
İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi
2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere, Gana ile golsüz berabere kaldı.

2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere ile Gana, ABD'nin Massachusetts eyaletindeki Boston Stadı'nda karşı karşıya geldi. Honduraslı hakem Said Martinez'in yönettiği mücadelenin ilk yarısında gol sesi çıkmadı.



İkinci yarıda da iki takımın atakları sonuçsuz kalınca mücadele 0-0 sona erdi. Bu sonuçla iki takım da puanını 4'e yükseltti.

Grubun son haftasında İngiltere, Panama ile karşılaşacak. Gana ise Hırvatistan'la oynayacak.

Messi bile yapamadı!

Portekiz, 2026 FIFA Dünya Kupası K Grubu ikinci maçında Özbekistan'ı 5-0 mağlup ederken, iki gol atan Cristiano Ronaldo tarihe geçti

23.06.2026 22:37:00
Haber Merkezi
Messi bile yapamadı!
Messi bile yapamadı!
Portekiz, 2026 FIFA Dünya Kupası K Grubu ikinci maçında Özbekistan'ı 5-0 mağlup ederken, iki gol atan Cristiano Ronaldo tarihe geçti.

Maç Özeti ve Goller

ABD'nin Teksas eyaletindeki Houston Stadyumu'nda oynanan mücadelede baştan sona üstün bir oyun sergileyen Portekiz, gol şovla net bir galibiyet aldı:

6. Dakika: Perdeyi açan isim Cristiano Ronaldo oldu. Erken gelen bu gol, tarihi rekorun ilk adımıydı.

17. Dakika: Nuno Mendes, şık bir frikik golüyle farkı ikiye çıkardı.

39. Dakika: Ronaldo bir kez daha sahneye çıkarak skoru 3-0 yaptı ve takımını rahatlattı.

60. Dakika: Özbekistan kalecisi Abduvohid Nematov'un kendi kalesine attığı golle skor 4-0'a geldi.

87. Dakika: Son sözü söyleyen Rafael Leao, maçın skorunu belirledi: 5-0.

Grupta Son Durum ve Son Maçlar



Bu ezici galibiyetin ardından Portekiz, gruptaki puanını 4'e yükselterek maç fazlasıyla liderlik koltuğuna oturdu. Grupta henüz puanla tanışamayan Özbekistan'ın bir golü ise VAR incelemesinin ardından iptal edildi.

Portekiz'in son maçı: Kolombiya

Özbekistan'ın son maçı: Demokratik Kongo

Cristiano Ronaldo Tek Başına Zirvede!



Cristiano Ronaldo, Portekiz'in Özbekistan'ı 5-0 mağlup ettiği maçta attığı iki golle adını futbol tarihine altın harflerle yazdı.

41 yaşındaki efsane golcü, elde ettiği olağanüstü başarılarla dünya basınının gündemine oturdu.Kırılması İmkansız Tarihi RekorPortekizli yıldız, Özbekistan ağlarını sarsarak 6 farklı Dünya Kupası turnuvasında gol atan ilk ve tek futbolcu ünvanını tek başına ele geçirdi.

İlk Dünya Kupası golünü 2006 yılında Almanya'da atan Ronaldo, tam 20 yıllık devasa bir sürece yayılan bu istikrarıyla erişilmesi güç bir noktaya ulaştı.

En büyük rakibi Lionel Messi de 6 turnuvada oynasa da 2010 yılını boş geçtiği için bu rekor sadece Ronaldo'ya ait kaldı.

Yaşayan Efsaneden İki Yeni Unvan Daha

Ronaldo, bu görkemli gecede sadece altı turnuva serisini tamamlamakla kalmadı, iki büyük rekora daha imza attı:

En Yaşlı Golcü: Turnuva tarihinde gol sevinci yaşayan en yaşlı oyuncu oldu.

Tarihi Duble: Bir Dünya Kupası maçında iki gol birden atan en yaşlı futbolcu unvanını aldı.

Edin Visca, tekrar Başakşehir'de

RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı

23.06.2026 17:39:00
İhlas Haber Ajansı
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı.

RAMS Başakşehir, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdürürken eski yıldızı Edin Visca'yı yeniden renklerine bağladığını duyurdu. Konuyla ilgili kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı. Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için" ifadelerine yer verildi.

2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayla kulüp tarihine geçen 26 yaşındaki Bosna Hersekli oyuncu, Başakşehir kariyerinde 398 müsabakada görev aldı.

Visca, Başakşehir'in 2019-2020 sezonunda kazandığı Süper Lig şampiyonluğunda önemli rol oynayan isimlerden biri olmuştu. Turuncu-lacivertli formayla uzun yıllar başarılı performans sergileyen deneyimli oyuncu, 110 golle kulüp tarihinin en golcü futbolcusu unvanını da elinde bulunduruyor.

Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor formasıyla geçiren Visca ise yaşadığı sakatlık problemleri nedeniyle yalnızca 9 karşılaşmada görev alabildi. Bosna Hersekli futbolcu, bu süreçte gol veya asist katkısı üretemedi.

Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi

22.06.2026 22:21:00
Haber Merkezi
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi.

ABD'nin Arlington kentindeki Dallas Stadyumu'nda oynanan mücadelede 39 yaşındaki efsane oyuncu Lionel Messi, attığı gollerle tarihe geçti ve Miroslav Klose'yi geride bırakarak Dünya Kupası tarihinin en golcü futbolcusu unvanını tek başına ele geçirdi.

Maçın önemli anları



Karşılaşmanın henüz 9. dakikasında Arjantin penaltı kazandı, ancak Lionel Messi beyaz noktada kaleciyi geçemedi.

Kaçırdığı penaltıya rağmen oyundan düşmeyen Messi, 38. dakikada şık bir golle Tangocuları 1-0 öne geçirdi.

Maçın skorunu belirleyen gol yine 90+5. dakikada sahneye çıkan Lionel Messi'den geldi.

Turnuvadaki gol sayısını 17'ye çıkaran Messi, turnuva tarihinin en golcü ismi oldu.

Puan Durumu ve Gelecek Maçlar



Bu sonuçla birlikte grupta 2'de 2 yapan son şampiyon Arjantin puanını 6'ya yükseltip gruptan çıkmayı başardı. İkinci maçında ilk yenilgisini alan Avusturya ise 3 puanda kaldı.

Grubu'nun son haftasında Arjantin, Ürdün ile formalite maçına çıkarken; Avusturya, üst tur şansını sürdürmek için Cezayir ile kritik bir karşılaşmaya çıkacak.

Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı

2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

22.06.2026 10:04:00
Haber Merkezi
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

Tarihinde ilk kez turnuvaya katılan Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan da puan alarak eleme turları için önemli bir avantaj elde etti.

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası tarihindeki ilk golünü de Muslera'nın kalesini koruduğu Uruguay'a karşı attı.



H Grubu'nda bugün oynanan maçların ardından İspanya 4 puanla liderlik koltuğunda otururken, Uruguay ve Yeşil Burun Adaları'nın 2'şer, Suudi Arabistan'ın ise 1 puanı bulunuyor.

Gruptaki son maçlarda Uruguay ile İspanya, Yeşil Burun Adaları ile de Suudi Arabistan karşılaşacak.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.