Ali Koç, taraftarlarla birlikte stada gitti
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve yönetim kurulu üyeleri Göztepe maçı öncesi sarı-lacivertli taraftarları taşıyan otobüslerle karşılaşmanın oynanacağı Gürsel Aksel Stadı'na gitti.
16.08.2025 23:47:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Trendyol Süper Lig'in 2. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Göztepe ile karşı karşıya gelecek.

Mücadele öncesi Başkan Ali Koç ve yönetim kurulu üyeleri, taraftarlarla bir araya gelerek birlikte otobüslerle stada gitti. Sarı-lacivertli taraftarlar Başkan Koç'a büyük ilgi gösterdi.

Mücadele öncesi Başkan Ali Koç ve yönetim kurulu üyeleri, taraftarlarla bir araya gelerek birlikte otobüslerle stada gitti. Sarı-lacivertli taraftarlar Başkan Koç'a büyük ilgi gösterdi.

























































































