Ali Koç'un altın madalya gururu
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Dünya Kadınlar Boks Şampiyonası'na damga vurarak isimlerini şampiyonluklara yazdıran sporcular ve antrenörleri kutlayarak, 'Siz sadece Türk kadın boks tarihine geçmediniz, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün de tarihine adınızı altın harflerle yazdırdınız' dedi.
21.05.2022 15:00:00





Türkiye'nin ev sahipliğinde düzenlenen Dünya Kadınlar Boks Şampiyonası'nda ay-yıldızlı sporcular, 5 altın ve 2 bronz olmak üzere toplamda 7 madalya elde etti. Bu madalyaların 4 altın, bir bronz olmak üzere 5'i Fenerbahçeli sporculardan geldi. Sporcuların kulüp televizyonunda gurur dolu hikayelerini anlattıkları programa telefonla bağlanan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç, boksörleri ve antrenörleri başarılarından dolayı kutladı. Başkan Koç, Fenerbahçe'nin Türk sporuna yaptığı katkılara ve yaşanan ekonomik olumsuzluklara rağmen rekabetçi spor kulübü kültürünü yaşattığına değindi.
Madalya kazanan sporcuları kutlayarak sözlerine başlayan Başkan Ali Koç, 'Türk kadın boksu için bir dönüm noktası olduğunu düşünüyorum. Bugün federasyon başkanımızla da konuştum. İlk defa takım halinde dünya şampiyonu oluyoruz. İlk defa bu kadar çok madalyayı bir turnuvada alıyoruz. Ülke olarak bunu devamını getirebilirsek Türkiye kadın boksunda da kalıcı bir şekilde lider ülkelerden biri olabilecek önemli adımlardan birini attığımızı düşünüyorum. Tek tük madalya almışız geçmişte ama bu kadar çok madalyayı bir turnuvada takım olarak ilk defa alıyoruz. 12 sporcuyla katıldık, 8'i Fenerbahçe'mizin sporcusu. Toplamda 7 madalya aldık. Müthiş bir olay. Hepsini canı gönülden kutluyorum, tebrik ediyorum, başarılarının devamını diliyorum. Siz sadece Türk kadın boks tarihine geçmediniz, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün de tarihine altın harflerle adınızı yazdırdınız. Futbol, erkek basketbol gibi takım sporları daha fazla ilgi çekiyor ama bu şanlı kulübün tarihine baktığımız zaman tarihe geçecek pek çok hem sportif hem spor dışı olaylar var. Sizler Fenerbahçe'nin şanlı tarihine altın harflerle isminizi yazdırdınız. Dolayısıyla tüm şubeyi Selahattin Bey ve Fikret Bey'in nezdinde tüm hocalarımızı, madalya alan almayan tüm sporcularımızı canı gönülden kutluyorum, başarılarının devamını diliyorum. İnşallah tekrarlanır. Madalya alan almayan tüm sporcularımızın yolu her daim açık, şansı bol olsun' dedi.
Madalya kazanan sporcuları kutlayarak sözlerine başlayan Başkan Ali Koç, 'Türk kadın boksu için bir dönüm noktası olduğunu düşünüyorum. Bugün federasyon başkanımızla da konuştum. İlk defa takım halinde dünya şampiyonu oluyoruz. İlk defa bu kadar çok madalyayı bir turnuvada alıyoruz. Ülke olarak bunu devamını getirebilirsek Türkiye kadın boksunda da kalıcı bir şekilde lider ülkelerden biri olabilecek önemli adımlardan birini attığımızı düşünüyorum. Tek tük madalya almışız geçmişte ama bu kadar çok madalyayı bir turnuvada takım olarak ilk defa alıyoruz. 12 sporcuyla katıldık, 8'i Fenerbahçe'mizin sporcusu. Toplamda 7 madalya aldık. Müthiş bir olay. Hepsini canı gönülden kutluyorum, tebrik ediyorum, başarılarının devamını diliyorum. Siz sadece Türk kadın boks tarihine geçmediniz, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün de tarihine altın harflerle adınızı yazdırdınız. Futbol, erkek basketbol gibi takım sporları daha fazla ilgi çekiyor ama bu şanlı kulübün tarihine baktığımız zaman tarihe geçecek pek çok hem sportif hem spor dışı olaylar var. Sizler Fenerbahçe'nin şanlı tarihine altın harflerle isminizi yazdırdınız. Dolayısıyla tüm şubeyi Selahattin Bey ve Fikret Bey'in nezdinde tüm hocalarımızı, madalya alan almayan tüm sporcularımızı canı gönülden kutluyorum, başarılarının devamını diliyorum. İnşallah tekrarlanır. Madalya alan almayan tüm sporcularımızın yolu her daim açık, şansı bol olsun' dedi.


















































































