Alkışı değil cezası çok oluyor
Galatasaray ile Fenerbahçe arasında son 13 sezonda oynanan 31 derbide yaşanan olaylar nedeniyle sarı-lacivertli kulübe 2 milyon 716 bin 250, sarı-kırmızılı kulübe ise 2 milyon 121 bin 500 lira para cezası verildi. Bu dönemde Fenerbahçe 7, Galatasaray'a ise 3 maç seyircisiz oynama cezası aldı
02.06.2023 12:40:00 / Güncelleme: 02.06.2023 12:55:24
AA
AA





Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında 4 Haziran Pazar günü karşı karşıya gelecek Galatasaray ile Fenerbahçe arasında son 13 sezonda oynanan 31 derbinin faturası iki kulüp için de ağır oldu.
İki takım arasında yapılan derbilerden sonra kulüpler, oyuncular ve yöneticiler çeşitli cezalar aldı. Türkiye Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), son 13 sezonda iki takım arasındaki derbi maçlardan sarı-lacivertli kulübe 2 milyon 716 bin 250, sarı-kırmızılı kulübe ise 2 milyon 121 bin 500 lira para cezası verdi.
İki takım arasında yapılan derbilerden sonra kulüpler, oyuncular ve yöneticiler çeşitli cezalar aldı. Türkiye Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), son 13 sezonda iki takım arasındaki derbi maçlardan sarı-lacivertli kulübe 2 milyon 716 bin 250, sarı-kırmızılı kulübe ise 2 milyon 121 bin 500 lira para cezası verdi.



















































































