“Aranın kime yaradığını göreceğiz”
MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca, Süper Lig'e verilen FIFA Dünya Kupası arasını iyi değerlendirip, sezon sonu Avrupa kupalarına katılma hedefine ulaşmak istediklerini söyledi
07.12.2022 12:20:00





Sarı-lacivertli kulübün başkanı Faruk Koca, yaptığı açıklamada, Dünya Kupası nedeniyle uzun bir aranın olduğunu ve her takımın bunu avantaja çevirmeye çalıştığını belirtti. Lig başladığında aranın kime yarayıp yaramadığını göreceklerini aktaran Koca, şöyle konuştu: "Ben lige verilen aralardan hep endişe etmişimdir. Dünya Kupası nedeniyle bu ara çok uzun oldu. Bütün takımlar yaz dönemi yapamadıklarını, eksiklerini gidermeye çalışacak. Ligler başlayınca aranın kime yaradığını göreceğiz. Ankaragücü olarak önümüzdeki fırsatları en iyi şekilde değerlendirmek istiyoruz. Ligde almamız gerekenin 10-12 puan gerisindeyiz. Şansız puanlar kaybettik. Biz iyi bir kadro kurduk. Bu kadronun çok daha iyi olması lazım. Süper Lig'in ikinci bölümünde bütün maçlara galibiyet parolasıyla çıkacağız. Camiamızın beklentisi de bu. Hedeflerimiz arasında Türkiye Kupası da var. Kupa yoluyla Avrupa'ya gitmek için bütün gücümüzü kullanacağız."
Faruk Koca, ligin ikinci kısmına teknik direktör Ömer Erdoğan yönetiminde çok sıkı çalıştıklarını anlatarak, "Önümüzdeki hafta içinde taraftarlarımızla da bir araya geleceğiz. Taraftar ve camia bütünlüğü mesajı vereceğiz. Ankaragücü son dönemlerde özellikle sosyal projelerle örnek tavır sergilemiştir. Taraftarlarımızı da bu projelere katarak çok güçlü ses çıkartacağız. Tabii ki teknik heyetimiz ve oyuncularımız da camianın beklentisine karşılık verecek sonuçlar alacaktır." dedi.
Koca, teknik direktör Ömer Erdoğan'ın şu an için kendilerine sunmuş olduğu bir transfer raporunun olmadığını vurgulayarak, kadrolarının kaliteli ve geniş olduğunu dile getirdi.
Faruk Koca, ligin ikinci kısmına teknik direktör Ömer Erdoğan yönetiminde çok sıkı çalıştıklarını anlatarak, "Önümüzdeki hafta içinde taraftarlarımızla da bir araya geleceğiz. Taraftar ve camia bütünlüğü mesajı vereceğiz. Ankaragücü son dönemlerde özellikle sosyal projelerle örnek tavır sergilemiştir. Taraftarlarımızı da bu projelere katarak çok güçlü ses çıkartacağız. Tabii ki teknik heyetimiz ve oyuncularımız da camianın beklentisine karşılık verecek sonuçlar alacaktır." dedi.
Koca, teknik direktör Ömer Erdoğan'ın şu an için kendilerine sunmuş olduğu bir transfer raporunun olmadığını vurgulayarak, kadrolarının kaliteli ve geniş olduğunu dile getirdi.
















































































