Atlasglobal resmen iflas etti
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), Twitter hesabından yaptığı açıklamada, Atlasglobal Havayolları'nın operasyonlarını sürdürememesi nedeniyle iflas başvurusunda bulunduğunu açıkladı.
14.02.2020 14:30:00





İflas başvurusunda bulunarak uçuşlarını durduran Atlasglobal'den elinde bilet olanlar ne yapacağını bilemiyor, konuyla ilgili olarak şirketten kimseye ulaşılamıyor. Yönetmeliğe göre yolcuya bilet ücretinin tamamının iade edilmesi gerekiyor. Ayrıca yolcuların tazminat hakkı da bulunuyor. 27 Kasım 2019 tarihinde uçuşlarına bir süre ara verdiğini açıklayan ardından 21 Aralık 2019 tarihinde uçuşlarına tekrar başlayan daha sonra ise yurt dışı uçuşlarını iptal
eden Atlasglobal, 14 Şubat'ta resmen iflas ettiğini ilan etti.
SHGM açıkladı
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), Twitter hesabından yaptığı açıklamada, Atlasglobal Havayolları'nın operasyonlarını sürdürememesi nedeniyle iflas başvurusunda bulunduğunu açıkladı. Şirketin çalışanlarına iflas hakkında bilgilendirme yaptığı da öğrenildi. Şirketten hiçbir yetkiliye ulaşılamıyor, kurum telefonları cevap vermiyor. Atlasglobal'den bilet alan vatandaşların bir kısmına para iadeleri yapılırken, pek çok kişiye henüz bir iade yapılmadı. Hava yolu ile Seyahat Eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmelik'e göre uçuştan iki hafta önce uçuş iptali yolcuya bildirilirse hava yolu şirketi bilet ücretinin tamamının satın alınmış olduğu fiyat üzerinden nakit olarak veya elektronik banka havalesi ile yolcuya iade ediyor. HABER MERKEZİ
SHGM açıkladı
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), Twitter hesabından yaptığı açıklamada, Atlasglobal Havayolları'nın operasyonlarını sürdürememesi nedeniyle iflas başvurusunda bulunduğunu açıkladı. Şirketin çalışanlarına iflas hakkında bilgilendirme yaptığı da öğrenildi. Şirketten hiçbir yetkiliye ulaşılamıyor, kurum telefonları cevap vermiyor. Atlasglobal'den bilet alan vatandaşların bir kısmına para iadeleri yapılırken, pek çok kişiye henüz bir iade yapılmadı. Hava yolu ile Seyahat Eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmelik'e göre uçuştan iki hafta önce uçuş iptali yolcuya bildirilirse hava yolu şirketi bilet ücretinin tamamının satın alınmış olduğu fiyat üzerinden nakit olarak veya elektronik banka havalesi ile yolcuya iade ediyor. HABER MERKEZİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.