'Bek sıkıntısına çare olacağım'
Sakatlığının ardından yaklaşık 3,5 ay sonra sahalara dönen G.Birliği'nin genç savunma oyuncusu Serkan Kurtuluş, kendisini kanıtlayıp Türkiye'de yaşanan bek sıkıntısına çare olacağını söyledi
21.04.2014 00:00:00
Bir dönem Galatasaray forması da giyen Kurtuluş, geçirdiği talihsiz sakatlığın ardından yeniden futbola dönmenin mutluluğunu yaşıyor. Futbolcu kasık yırtığı (Osteitis pubis) teşhisiyle ameliyat olan ve yaklaşık 3,5 ay yeşil sahalardan uzak kalan 24 yaşındaki sağ bek, yeniden şans bularak ertelemek zorunda kaldığı hedeflerini gerçekleştirmek istiyor.'Kendimi göstermek istiyorum'Kurtuluş, uzun süre ağrılarla oynadığını ancak artan sancılara daha fazla dayanamayarak ameliyat masasına yatmak zorunda kaldığını dile getirdi. "Yeniden futbola döndüğüm için mutluyum" diyen Kurtuluş, futboldan ayrı kaldığı dönemlerde mental olarak zor günler geçirdiğini belirtti. Genç sağ bek, Türkiye'de "iyi bek" sıkıntısı yaşandığı görüşlerine katıldığının altını çizerek, "Türkiye'de her iki tarafta da bek sıkıntısı yaşıyoruz. Milli takım düzeyinde oynayabilecek sadece 2-3 bek var. Daha 24 yaşındayım, tekrar kendimi göstermek istiyorum" diye konuştu. Başkent ekibinin performansını da değerlendiren genç savunma oyuncusu, teknik direktörlük görevine Mehmet Özdilek'in gelmesiyle çıkışa geçtiklerini belirtti. Kurtuluş, istemeleri durumunda her rakibi yenebilecek güçte olduklarını savunarak, "İnişli çıkışlı dönemler bizim takımda hep oluyor. Bunu mental olarak yorumluyorum. Kadro kalitemiz gerçekten çok iyi. Mental anlamda biraz daha iyi olabilirsek daha farklı hedeflere ulaşabiliriz" değerlendirmesinde bulundu.






















































































