"Bende Sivasspor'un yeri farklı oldu"
DG Sivasspor teknik direktörü Servet Çetin, geçtiğimiz günlerde Real Madrid'e imza atan genç oyuncu Arda Güler hakkında, 'Arda Güler'le çok gurur duydum. Bizim gururumuz oldu. Allah yolunu bahtını açık etsin. İmza törenini bende izledim ve çok gururlandım, duygulandım. Çok başarılı olacağına da eminim' dedi.
10.07.2023 11:40:00 / Güncelleme: 10.07.2023 12:34:18
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Sivasspor teknik direktörü Servet Çetin, açıklamalarda bulundu. Çetin, ilk olarak Sivasspor'un kendisindeki yerinin çok farklı olduğunu vurgulayarak, 'Ben Sivas'a ilk futbolcu olarak geldiğimde Fenerbahçe'den transfer oldum. Başka takımlardan da çok isteyenler oldu beni ama Sivas'ın yönetimin, başkanın, hocanın iletişimi benimle çok farklı oldu. Güven ve samimiyet gördüm. O yüzden geldim ve geldiğim de de çok mutlu oldum. Burada herkesle çok iyi bağlarımız oldu. Bende Sivasspor'un yeri farklı oldu. Ben burada oynarken 'Fahri Hemşehrilik Berat' belgesi de verilmişti. Herkes beni Sivaslı zannediyor ama aslen Iğdırlıyım. Bende Sivas'ın yeri ayrı ve seviyorum. Gençliğim burada geçti. 6 yıldır burada görev yapıyorum. Buraya geldiğim de hiç yabancılık çekmedim, buranın halkıymış gibi yaşıyorum' dedi.




















































































