"Beşiktaş ile oynayacağımız maçı biz kazanırız"
Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Selçuk İnan, Trendyol Süper Lig'de bu hafta oynamayacakları Beşiktaş maçıyla ilgili yaptığı açıklamada, "Takımda moraller yüksek. İnşallah Beşiktaş maçında kazanan taraf biz oluruz" dedi
04.10.2024 12:30:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Gaziantep Futbol Kulübü Başkanı Memik Yılmaz, teknik heyet ve futbolcular, Trendyol Süper Lig'in 8. haftasında Beşiktaş ile sahasında oynayacakları zorlu maç öncesinde Şahinbey Belediyesi'nin binicilik tesislerine giderek ata bindi.
Takıma yönelik düzenlenen moral etkinliğinde konuşan Gaziantep FK Teknik Direktör Selçuk İnan, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu'na misafirperverliği için teşekkür ederken, pazar günü oynayacakları Beşiktaş maçında sahadan galip ayrılacaklarına inandığını ifade etti.
Takıma yönelik düzenlenen moral etkinliğinde konuşan Gaziantep FK Teknik Direktör Selçuk İnan, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu'na misafirperverliği için teşekkür ederken, pazar günü oynayacakları Beşiktaş maçında sahadan galip ayrılacaklarına inandığını ifade etti.















































































