Beşiktaş maçı öncesi stada dezenfekte
Denizlispor, Beşiktaş karşılaşması öncesi stadyum dezenfekte edildi
19.06.2020 13:10:00





Denizli Büyükşehir Belediyesi hafta sonu oynanacak Denizlispor, Beşiktaş karşılaşması öncesi Denizli Atatürk Stadyumu'nu dezenfekte etti. Korona virüs tedbirleri kapsamında karşılaşma seyircisiz oynanacak.
Denizli Büyükşehir Belediyesi, Süper Lig'in 28. haftasında oynanacak Denizlispor, Beşiktaş karşılaşması öncesi Denizli Atatürk Stadyumu'nda dezenfekte çalışması yapıldı.
Koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü tarafından ruhsatlı biyosidal ürünler ile şeref tribünü, basın tribünü, basın ve yayın ekiplerinin çalışma salonları, stadyum yönetimi, federasyon yetkililerinin kullanacağı alanlar, futbolcu soyunma odaları, hakem odası, sağlık çalışanlarının ve güvenlik güçlerinin görev yapacağı alanlarda dezenfekte işlemleri gerçekleştirildi.
Dezenfekte çalışmalarında ayrıca yedek kulübeleri, koridorlar ve toplantı salonları da hijyen işlemlerinden geçirildi.
Karşılaşma seyircisiz oynanacak
Denizlispor, Beşiktaş karşılaşması 20 Haziran 2020 akşam saat 21.00'de başlayacak. Denizli Atatürk Stadyumu'nda oynanacak maç korona virüs tedbirleri kapsamında seyircisiz oynanacak.
Koronavirüs testleri negatif
Denizlispor, Beşiktaş karşılaşmasından önce dördüncü kez yapılan korona virüs (Covid-19) testlerinin negatif çıktığı açıklandı.
Denizlispor'dan yapılan resmi açıklamada, Beşiktaş karşılaşması öncesinde futbolcular, teknik heyet ve kulüp çalışanlarına Covid-19 testi yapıldığı kaydedildi. Kulüp tarafından test sonuçlarının negatif çıktığı açıklanırken, "Yönetim kurulumuz, futbolcularımız, teknik heyetimiz ve kulüp çalışanlarımıza dün uyguladığımız Covid-19 testlerinin sonuçlarında herhangi bir pozitif bulguya rastlanmamıştır" ifadeleri kullanıldı.
Denizli Büyükşehir Belediyesi, Süper Lig'in 28. haftasında oynanacak Denizlispor, Beşiktaş karşılaşması öncesi Denizli Atatürk Stadyumu'nda dezenfekte çalışması yapıldı.
Koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü tarafından ruhsatlı biyosidal ürünler ile şeref tribünü, basın tribünü, basın ve yayın ekiplerinin çalışma salonları, stadyum yönetimi, federasyon yetkililerinin kullanacağı alanlar, futbolcu soyunma odaları, hakem odası, sağlık çalışanlarının ve güvenlik güçlerinin görev yapacağı alanlarda dezenfekte işlemleri gerçekleştirildi.
Dezenfekte çalışmalarında ayrıca yedek kulübeleri, koridorlar ve toplantı salonları da hijyen işlemlerinden geçirildi.
Karşılaşma seyircisiz oynanacak
Denizlispor, Beşiktaş karşılaşması 20 Haziran 2020 akşam saat 21.00'de başlayacak. Denizli Atatürk Stadyumu'nda oynanacak maç korona virüs tedbirleri kapsamında seyircisiz oynanacak.
Koronavirüs testleri negatif
Denizlispor, Beşiktaş karşılaşmasından önce dördüncü kez yapılan korona virüs (Covid-19) testlerinin negatif çıktığı açıklandı.
Denizlispor'dan yapılan resmi açıklamada, Beşiktaş karşılaşması öncesinde futbolcular, teknik heyet ve kulüp çalışanlarına Covid-19 testi yapıldığı kaydedildi. Kulüp tarafından test sonuçlarının negatif çıktığı açıklanırken, "Yönetim kurulumuz, futbolcularımız, teknik heyetimiz ve kulüp çalışanlarımıza dün uyguladığımız Covid-19 testlerinin sonuçlarında herhangi bir pozitif bulguya rastlanmamıştır" ifadeleri kullanıldı.
















































































