Beşiktaş'a dev müjde için son 2 gün
Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in de tam destek verdiği siyah-beyazlıların devler ligindeki kaderi, 26 Haziran'da yapılacak kritik toplantıyla netleşecek
24.06.2026 12:10:00
Haber Merkezi
Haber Merkezi





Avrupa basketbolunun zirvesi EuroLeague, 2026-2027 sezonunda 20 takıma çıkmaya hazırlanırken, özel davet (wild card) için en güçlü aday Beşiktaş oldu. Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in de tam destek verdiği siyah-beyazlıların devler ligindeki kaderi, 26 Haziran'da yapılacak kritik toplantıyla netleşecek.

Beşiktaş, Avrupa basketbolunun Şampiyonlar Ligi olan EuroLeague'e özel davetle (wild card) katılmaya çok yakın. Siyah-beyazlı kulübün, EuroLeague hissedarlarının desteğini arkasına aldığı ve 2026-2027 sezonunda organizasyona dahil olacak 20. takım olmaya hazır. Türk basketbol kamuoyunun kilitlendiği bu tarihi karar için gözler önümüzdeki 48 saate çevrildi.

TÜRK DAYANIŞMASI ORTAYA ÇIKTI
Konuyla ilgili en net açıklama, ezeli rakip Fenerbahçe Beko'nun Genel Menajeri Derya Yannier'den geldi. Son toplantıda Anadolu Efes ile birlikte Beşiktaş'ın arkasında durduklarını belirten Yannier, siyah-beyazlıların bu büyük yükü kaldırabilecek güçte olduğunu ve EuroLeague'e katılımının Türk basketboluna çok büyük bir pozitif değer katacağını ifade etti.

KRİTİK GÜN 26 HAZİRAN
EuroLeague yönetiminin ligdeki takım sayısını 20'ye çıkarma kararı alması halinde, bu koltuğun en güçlü adayı resmen Beşiktaş olacak. EuroLeague kulüplerinin büyük çoğunluğunun da Beşiktaş'ın adaylığına en sıcak bakan taraf olduğu öğrenildi. Büyük müjdenin kaderi, 26 Haziran'da yapılacak resmi toplantının ardından netlik kazanacak.

19 TAKIMLA DEVAM ETME İHTİMALİ
Eğer EuroLeague yönetimi 20 takımlı sisteme geçişi onaylamaz ve önümüzdeki sezona 19 takımla devam etme kararı alırsa, Beşiktaş'ın bu sezonki wild card ihtimali bir sonraki döneme kalacak. Ancak bu senaryoda bile, fikstürün bir nebze rahatlayacak olması kulüplerin takvim yoğunluğunu azaltacak. Şimdi tüm gözler, Beşiktaş'ı devler ligine taşıyacak o son 2 günde.

Beşiktaş, Avrupa basketbolunun Şampiyonlar Ligi olan EuroLeague'e özel davetle (wild card) katılmaya çok yakın. Siyah-beyazlı kulübün, EuroLeague hissedarlarının desteğini arkasına aldığı ve 2026-2027 sezonunda organizasyona dahil olacak 20. takım olmaya hazır. Türk basketbol kamuoyunun kilitlendiği bu tarihi karar için gözler önümüzdeki 48 saate çevrildi.

TÜRK DAYANIŞMASI ORTAYA ÇIKTI
Konuyla ilgili en net açıklama, ezeli rakip Fenerbahçe Beko'nun Genel Menajeri Derya Yannier'den geldi. Son toplantıda Anadolu Efes ile birlikte Beşiktaş'ın arkasında durduklarını belirten Yannier, siyah-beyazlıların bu büyük yükü kaldırabilecek güçte olduğunu ve EuroLeague'e katılımının Türk basketboluna çok büyük bir pozitif değer katacağını ifade etti.

KRİTİK GÜN 26 HAZİRAN
EuroLeague yönetiminin ligdeki takım sayısını 20'ye çıkarma kararı alması halinde, bu koltuğun en güçlü adayı resmen Beşiktaş olacak. EuroLeague kulüplerinin büyük çoğunluğunun da Beşiktaş'ın adaylığına en sıcak bakan taraf olduğu öğrenildi. Büyük müjdenin kaderi, 26 Haziran'da yapılacak resmi toplantının ardından netlik kazanacak.

19 TAKIMLA DEVAM ETME İHTİMALİ
Eğer EuroLeague yönetimi 20 takımlı sisteme geçişi onaylamaz ve önümüzdeki sezona 19 takımla devam etme kararı alırsa, Beşiktaş'ın bu sezonki wild card ihtimali bir sonraki döneme kalacak. Ancak bu senaryoda bile, fikstürün bir nebze rahatlayacak olması kulüplerin takvim yoğunluğunu azaltacak. Şimdi tüm gözler, Beşiktaş'ı devler ligine taşıyacak o son 2 günde.









































































































