Beykoz'da ormanlık alanda çıkan yangına ilişkin 1 şüpheli gözaltına alındı
Beykoz'da ormanlık alanda çıkan yangına ilişkin 1 şüpheli gözaltına alındı
AA





İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekipleri, dün akşam saat 20.59 sıralarında Çubuklu Mahallesi Dedeoğlu Caddesi'ndeki ormanlık alanda çıkan ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülen yangına ilişkin çalışma yürüttü.
Yapılan araştırmada, yangın noktasına aydınlatma fişeğinin isabet ettiği ve bundan kaynaklı yangının çıktığı belirlendi.
İşaret fişeğinin yanan alanın karşısında bulunan Çiğdem Mahallesi Sarıkaya Caddesi'ndeki bir adres civarından geldiğini tespit eden ekipler, söz konusu adreste ikamet eden A.A'yı (22) gözaltına aldı.
Şüphelinin beyanında, eğlenmek amacıyla işaret fişeği attığını, o esnada karşı ormanın yandığını ve hemen 112'yi arayarak bilgi verdiğini söylediği öğrenildi.
Öte yandan şüphelinin kendi rızasıyla olayda kullandığı işaret fişeğini görevlilere teslim ettiği bildirildi.
Emniyete götürülen A.A'nın işlemlerinin ardından yarın adliyeye sevk edileceği öğrenildi.
Eğlenmek amacıyla...
Şüphelinin ifadesinde, işaret fişeğini eğlenmek amacıyla attığını ve yangını fark edince 112'yi arayarak ihbarda bulunduğunu söylediği öğrenildi.
Yangın, 28 Temmuz 2025 tarihinde saat 20.59 sıralarında Beykoz Çubuklu Mahallesi Dedeoğlu Caddesi'nde meydana geldi. Yangının ardından İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekipleri bölgeye sevk edilerek inceleme başlattı. Yapılan çalışmalarda yaklaşık 200 metrekarelik alanın zarar gördüğü belirlendi.
A.A. isimli şahsın verdiği beyanda, eğlenmek amacıyla işaret fişeği attığını, fişeğin ardından karşı ormanda yangın çıktığını fark edince 112'yi arayarak bilgi verdiğini söyledi. Kendi rızasıyla olayda kullandığı işaret fişeğini teslim eden A.A., polis ekiplerince gözaltına alınarak emniyete götürüldü.














































































