BTP Düzce Gençlik Kolları’ndan 19 Mayıs kutlaması
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Düzce Gençlik Kolları, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı İl Başkanlığı binasında düzenlenen özel bir programla kutladı. Programda, Atatürk ve silah arkadaşları minnetle anıldı
21.05.2026 12:47:00
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Düzce Gençlik Kolları, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında anlamlı bir programa imza attı. Düzce İl Başkanlığı binasında gerçekleştirilen kutlama programına partili gençler ve çok sayıda davetli katıldı.

Gençlerden Coşkulu Kutlama
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda, 19 Mayıs'ın ruhuna uygun olarak büyük bir coşku ve heyecan hâkimdi. BTP Düzce Gençlik Kolları yönetimi, etkinlik boyunca gençlerle yakından ilgilenerek bayram sevincini ve gururunu paylaştı.

"Kahramanlarımızı Rahmet ve Minnetle Anıyoruz"
Programda yapılan konuşmalarda, 19 Mayıs 1919'un Türk milletinin bağımsızlık meşalesini yaktığı tarihi bir dönüm noktası olduğu vurgulandı. BTP Düzce Gençlik Kolları tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Gençlerimizle bir araya gelerek bu büyük bayramın sevincini ve gururunu hep birlikte yaşadık. Bizlere bağımsız bir vatan bırakan başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, milli mücadelenin tüm kahramanlarını rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz. Atatürk'ün gençliğe emanet ettiği bu mirasa her zaman sahip çıkacağız."

Günün anlam ve önemine dair şiirlerin ve marşların okunduğu program, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.

Gençlerden Coşkulu Kutlama
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda, 19 Mayıs'ın ruhuna uygun olarak büyük bir coşku ve heyecan hâkimdi. BTP Düzce Gençlik Kolları yönetimi, etkinlik boyunca gençlerle yakından ilgilenerek bayram sevincini ve gururunu paylaştı.

"Kahramanlarımızı Rahmet ve Minnetle Anıyoruz"
Programda yapılan konuşmalarda, 19 Mayıs 1919'un Türk milletinin bağımsızlık meşalesini yaktığı tarihi bir dönüm noktası olduğu vurgulandı. BTP Düzce Gençlik Kolları tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Gençlerimizle bir araya gelerek bu büyük bayramın sevincini ve gururunu hep birlikte yaşadık. Bizlere bağımsız bir vatan bırakan başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, milli mücadelenin tüm kahramanlarını rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz. Atatürk'ün gençliğe emanet ettiği bu mirasa her zaman sahip çıkacağız."

Günün anlam ve önemine dair şiirlerin ve marşların okunduğu program, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.


























































































