BTP lideri Hüseyin Baş'tan, iktidarın ‘Eski Türkiye’ propagandasına cevap
BTP Genel Başkanı Hüseyin Baş, iktidarın 'Eski Türkiye' söylemlerini değerlendirerek, "Bu eski Türkiye söylemi üzerinden bir pazarlama hikayesi dönüyor ama eski Türkiye çok daha iyiydi. Eski Türkiye'de güvensizlik ortamı yoktu, eski Türkiye'de hakikaten bir rahat, bir huzur vardı" dedi
Haber Merkezi





"Eski Türkiye çok daha iyiydi"
BTP lideri Baş paylaşımında; "Eski Türkiye'de 'çocuğumuz akşam ezanına kadar sokakta top oynasın, akşam ezanıyla da evime gelir' güveni vardı. O güven bugün yok. Eski Türkiye'de 'çocuğumu hangi okula yazdırayım' diye bir problem yoktu, böyle bir dert yoktu, her yere yazdırabilirdin. Bugün sürekli olarak okul arıyorsun, çünkü güvenemiyorsun. Eski Türkiye'de her gün döviz kuru takip edilmiyordu, hiç kimsenin gündeminde değildi.Bu eski Türkiye söylemi üzerinden bir pazarlama hikayesi dönüyor ama eski Türkiye çok daha iyiydi. Eski Türkiye'de güvensizlik ortamı yoktu, eski Türkiye'de hakikaten bir rahat, bir huzur vardı. Eski Türkiye'de 15 yaşındaki bir çocuk hayatın içine girebiliyordu, bugün 20 yaşında bir genç hayatın içine giremiyor, bunun için bir yerlerden destek almak zorunda" ifadelerini kullandı.












































































