BTP Rize Teşkilatı sahaya indi: Kent meydanında yoğun ilgi
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Rize İl Teşkilatı, şehrin kalbinde açtığı tanıtım standıyla Rizelilerle buluştu. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği çalışma, oldukça samimi bir atmosferde gerçekleşti
07.06.2026 20:21:00 / Güncelleme: 07.06.2026 20:25:53
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





Çalışmalarını aralıksız sürdüren Bağımsız Türkiye Partisi (BTP), Rize Kent Meydanı'nda geniş kapsamlı bir stant çalışması gerçekleştirdi. Rize halkının yoğun teveccüh gösterdiği etkinlikte, partinin projeleri ve gelecek vizyonu ilk ağızdan vatandaşlara aktarıldı.

İl Yönetimi ve Kadın Kolları Tam Kadro Sahada

Sorunlar Dinlendi, Çözümler Anlatıldı

Vatandaşlarlardan Yoğun İlgi

Etkinlik sonrası değerlendirme yapan BTP Rize İl Teşkilatı yetkilileri, Rizelilerin gösterdiği sıcak karşılama ve samimi ilgiden büyük mutluluk duyduklarını belirterek, sahada vatandaşla iç içe olmaya devam edeceklerinin mesajını verdi.

İl Yönetimi ve Kadın Kolları Tam Kadro Sahada
Rize Kent Meydanı'ndaki stant çalışması; BTP Rize İl Başkanı Hasan Peçe, İl Kadın Kolları yönetimi ve il teşkilat mensuplarının katılımıyla icra edildi. Teşkilat üyeleri gün boyu meydanda kalarak vatandaşlarla birebir temas kurdu.

Sorunlar Dinlendi, Çözümler Anlatıldı
Stant alanında Rizeli vatandaşları ağırlayan BTP heyeti, halkın dertlerini ve taleplerini tek tek dinledi. Türkiye'nin ve bölgenin ekonomik ile sosyal sorunlarına yönelik BTP'nin çözüm önerilerini paylaşan partililer, BTP Genel Başkanı Hüseyin Baş'ın genç, dinamik liderliğini ve vizyonunu Rizelilere anlattı.

Vatandaşlarlardan Yoğun İlgi
Çalışma kapsamında meydana kurulan stantta, partinin çözüm politikalarını içeren bilgilendirici broşürler dağıtılırken, standı ziyaret eden vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunuldu. Özellikle gençlerin ve kadınların standa gösterdiği yoğun ilgi dikkat çekti.

Etkinlik sonrası değerlendirme yapan BTP Rize İl Teşkilatı yetkilileri, Rizelilerin gösterdiği sıcak karşılama ve samimi ilgiden büyük mutluluk duyduklarını belirterek, sahada vatandaşla iç içe olmaya devam edeceklerinin mesajını verdi.















































































