BTP Sivas İl Teşkilatı’ndan 19 Mayıs’ta Atatürk Anıtı’na çelenk
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Sivas İl Başkanlığı, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle anlamlı bir kutlama programı gerçekleştirdi. BTP Sivas İl Başkanı Ömer Arslan önderliğinde bir araya gelen parti teşkilatı, bayram coşkusunu Hükümet Meydanı’nda düzenlenen törenle taçlandırdı
20.05.2026 14:47:00
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





Hükümet Meydanı'nda Anlamlı Tören
Kutlama programı kapsamında ilk olarak Sivas Hükümet Meydanı'nda bulunan Atatürk Anıtı önünde bir araya gelindi. İl Başkanı Ömer Arslan ve beraberindeki parti heyeti, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının aziz hatırasına hürmeten Atatürk büstüne Bağımsız Türkiye Partisi çelengini sundu. Çelenk bırakma töreninin ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu.

İl Başkanı Ömer Arslan: "19 Mayıs Ruhu Geleceğimizin Teminatıdır"
Resmi törenin ardından alanda Bağımsız Türkiye Partisi olarak kutlamalara devam edildi. Kutlama esnasında basın mensuplarına ve alandaki vatandaşlara önemli açıklamalarda bulunan BTP Sivas İl Başkanı Ömer Arslan, şu ifadelere yer verdi:
"Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'da yaktığı bağımsızlık meşalesi, Cumhuriyetimizin temellerinin atıldığı Sivas'ta bugün de aynı kararlılıkla ve inançla yanmaktadır. Atatürk'ün bu büyük bayramı emanet ettiği gençlerimiz, tam bağımsız Türkiye idealimizin en büyük teminatıdır. BTP olarak, milli birlik ve beraberliğimizi pekiştiren bu özel günde Ata'mızın huzurunda olmaktan gurur duyuyoruz. Tüm halkımızın ve gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutluyorum."

Sivas Halkından Yoğun İlgi
Hükümet Meydanı'ndaki programa Sivas halkı ve özellikle gençler yoğun ilgi gösterdi. İl Başkanı Ömer Arslan'ın açıklamalarını ilgiyle takip eden vatandaşlar, milli bayramların Sivas'ta coşkuyla anılmasından dolayı parti teşkilatına teşekkürlerini iletti. Tören, tebriklerin kabulü ve toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.

Kutlama programı kapsamında ilk olarak Sivas Hükümet Meydanı'nda bulunan Atatürk Anıtı önünde bir araya gelindi. İl Başkanı Ömer Arslan ve beraberindeki parti heyeti, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının aziz hatırasına hürmeten Atatürk büstüne Bağımsız Türkiye Partisi çelengini sundu. Çelenk bırakma töreninin ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu.

İl Başkanı Ömer Arslan: "19 Mayıs Ruhu Geleceğimizin Teminatıdır"
Resmi törenin ardından alanda Bağımsız Türkiye Partisi olarak kutlamalara devam edildi. Kutlama esnasında basın mensuplarına ve alandaki vatandaşlara önemli açıklamalarda bulunan BTP Sivas İl Başkanı Ömer Arslan, şu ifadelere yer verdi:
"Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'da yaktığı bağımsızlık meşalesi, Cumhuriyetimizin temellerinin atıldığı Sivas'ta bugün de aynı kararlılıkla ve inançla yanmaktadır. Atatürk'ün bu büyük bayramı emanet ettiği gençlerimiz, tam bağımsız Türkiye idealimizin en büyük teminatıdır. BTP olarak, milli birlik ve beraberliğimizi pekiştiren bu özel günde Ata'mızın huzurunda olmaktan gurur duyuyoruz. Tüm halkımızın ve gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutluyorum."

Sivas Halkından Yoğun İlgi
Hükümet Meydanı'ndaki programa Sivas halkı ve özellikle gençler yoğun ilgi gösterdi. İl Başkanı Ömer Arslan'ın açıklamalarını ilgiyle takip eden vatandaşlar, milli bayramların Sivas'ta coşkuyla anılmasından dolayı parti teşkilatına teşekkürlerini iletti. Tören, tebriklerin kabulü ve toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.








































































