BTP Sultanbeyli Teşkilatı Anneler Günü’nde sahadaydı
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Sultanbeyli İlçe Başkanlığı, Anneler Günü vesilesiyle gerçekleştirdiği kapsamlı saha çalışmasıyla ilçede yoğun bir siyasi mesai harcadı. İlçe Başkanı Ender Pekince öncülüğünde yürütülen faaliyetlerde, vatandaşlarla kurulan sıcak ve samimi diyaloglar dikkat çekti
11.05.2026 12:46:00
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





BTP Sultanbeyli İlçe Teşkilatı, 10 Mayıs Anneler Günü kapsamında ilçenin en işlek noktalarında vatandaşlarla buluştu. Annelerin bu özel gününü kutlayan heyet, halkın yoğun ilgisiyle karşılanırken, partinin gelecek vizyonu üzerine verimli görüşmeler gerçekleştirdi.

Sosyal Medya ve Dijital Takip Vurgusu
Saha çalışmaları sırasında vatandaşların BTP Genel Başkanı'na olan ilgisi gözlerden kaçmadı. Görüşmelerde birçok vatandaş, Genel Başkan'ın projelerini ve konuşmalarını beğeniyle takip ettiklerini ifade etti. Vatandaşların büyük bir kısmının, partinin çalışmalarını sosyal medya platformları üzerinden daha yakından takip edeceklerini belirtmesi teşkilat üyeleri tarafından memnuniyetle karşılandı.

Gönül Birliği ve Yeni Görüşme Sözleri
Etkinlik boyunca sadece kutlama yapılmakla kalınmadı, aynı zamanda vatandaşlarla kalıcı bağlar kuruldu. Samimi bir atmosferde geçen sohbetler neticesinde, bazı vatandaşlarla iletişim bilgilerinin paylaşıldığı ve önümüzdeki süreçte fikir alışverişini sürdürmek üzere ilçe başkanlığında buluşma sözü alındığı bildirildi.

Başkan Pekince: "Sultanbeyli ile Bağlarımızı Güçlendiriyoruz"
Saha çalışması sonrası bir değerlendirme yapan Sultanbeyli İlçe Başkanı Ender Pekince, halkın gösterdiği teveccühten duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları kaydetti:
"Bugün Sultanbeyli'de hem annelerimizin gönlünü aldık hem de partimizin çözüm önerilerini paylaştık. Halkımızın Genel Başkanımıza olan güveni ve projelerimize gösterdiği ilgi, bizlerin çalışma azmini daha da artırıyor. Sultanbeyli'de her geçen gün büyüyen bir gönül birliği tesis ediyoruz. Saha çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz."

BTP Sultanbeyli İlçe Teşkilatı'nın gerçekleştirdiği bu verimli organizasyon, ilçedeki vatandaşlarla kurulan güçlü iletişim köprüleriyle başarıyla tamamlandı.




Sosyal Medya ve Dijital Takip Vurgusu
Saha çalışmaları sırasında vatandaşların BTP Genel Başkanı'na olan ilgisi gözlerden kaçmadı. Görüşmelerde birçok vatandaş, Genel Başkan'ın projelerini ve konuşmalarını beğeniyle takip ettiklerini ifade etti. Vatandaşların büyük bir kısmının, partinin çalışmalarını sosyal medya platformları üzerinden daha yakından takip edeceklerini belirtmesi teşkilat üyeleri tarafından memnuniyetle karşılandı.

Gönül Birliği ve Yeni Görüşme Sözleri
Etkinlik boyunca sadece kutlama yapılmakla kalınmadı, aynı zamanda vatandaşlarla kalıcı bağlar kuruldu. Samimi bir atmosferde geçen sohbetler neticesinde, bazı vatandaşlarla iletişim bilgilerinin paylaşıldığı ve önümüzdeki süreçte fikir alışverişini sürdürmek üzere ilçe başkanlığında buluşma sözü alındığı bildirildi.

Başkan Pekince: "Sultanbeyli ile Bağlarımızı Güçlendiriyoruz"
Saha çalışması sonrası bir değerlendirme yapan Sultanbeyli İlçe Başkanı Ender Pekince, halkın gösterdiği teveccühten duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları kaydetti:
"Bugün Sultanbeyli'de hem annelerimizin gönlünü aldık hem de partimizin çözüm önerilerini paylaştık. Halkımızın Genel Başkanımıza olan güveni ve projelerimize gösterdiği ilgi, bizlerin çalışma azmini daha da artırıyor. Sultanbeyli'de her geçen gün büyüyen bir gönül birliği tesis ediyoruz. Saha çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz."

BTP Sultanbeyli İlçe Teşkilatı'nın gerçekleştirdiği bu verimli organizasyon, ilçedeki vatandaşlarla kurulan güçlü iletişim köprüleriyle başarıyla tamamlandı.






















































































