BTP Uşak'tan 19 Mayıs kutlaması: 'Bağımsızlık ruhunu hep birlikte yaşadık'
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Uşak İl Başkanlığı ve Uşak Gençlik Kolları, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kent merkezinde düzenledikleri coşkulu bir stant etkinliğiyle kutladı. 19 Mayıs ruhunu Uşak sokaklarına taşıyan parti teşkilatı, vatandaşlar ve gençlerle bir araya gelerek bayram sevincini paylaştı
20.05.2026 16:51:00
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





Uşak'ta Bayram Standına Yoğun İlgi
Kent merkezinde kurulan BTP kutlama standı, ay-yıldızlı bayraklar ve marşlar eşliğinde tam bir bayram havasına büründü. Uşak halkının ve özellikle gençlerin yoğun ilgi gösterdiği stant alanında, BTP'li yöneticiler vatandaşları karşılayarak bayramlarını tebrik etti. Etkinlik kapsamında stant alanını ziyaret eden gençlere ve çocuklara günün anlam ve önemini yaşatacak çeşitli hediyeler takdim edildi.

BTP Uşak Teşkilatı'ndan Anlamlı Basın Açıklaması
Kutlama programı sırasında BTP Uşak İl Başkanlığı ve Gençlik Kolları adına anlamlı bir basın açıklaması gerçekleştirildi. 19 Mayıs'ın milli birlik ve beraberlik açısından taşıdığı öneme vurgu yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Bugün 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı Uşak'ta büyük bir coşku ve heyecanla kutladık. Gençlerimizle bir araya gelerek bayram sevincini paylaşırken, çeşitli hediyeler takdim ettik. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün gençliğe emanet ettiği bu anlamlı günde; bağımsızlık ruhunu, milli birlik ve beraberlik anlayışını hep birlikte yaşadık. Başta gençlerimiz olmak üzere tüm milletimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun."

"Geleceğimizin Teminatı Gençlerimizdir"
BTP Uşak Gençlik Kolları üyelerinin de sahada aktif rol aldığı etkinlik, genç nesille kurulan samimi diyaloglarla sahne oldu. Stantta partinin gençlik vizyonunu ve bağımsızlık ideallerini anlatan BTP yetkilileri, Atatürk'ün emanetine her zaman sahip çıkacaklarını belirtti. Uşaklı vatandaşlar ve gençler ise milli bayramların bu şekilde sokaklarda halkla iç içe kutlanmasından ve kendilerine gösterilen yakın ilgiden duydukları memnuniyeti dile getirerek parti teşkilatına teşekkür etti.





Kent merkezinde kurulan BTP kutlama standı, ay-yıldızlı bayraklar ve marşlar eşliğinde tam bir bayram havasına büründü. Uşak halkının ve özellikle gençlerin yoğun ilgi gösterdiği stant alanında, BTP'li yöneticiler vatandaşları karşılayarak bayramlarını tebrik etti. Etkinlik kapsamında stant alanını ziyaret eden gençlere ve çocuklara günün anlam ve önemini yaşatacak çeşitli hediyeler takdim edildi.

BTP Uşak Teşkilatı'ndan Anlamlı Basın Açıklaması
Kutlama programı sırasında BTP Uşak İl Başkanlığı ve Gençlik Kolları adına anlamlı bir basın açıklaması gerçekleştirildi. 19 Mayıs'ın milli birlik ve beraberlik açısından taşıdığı öneme vurgu yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Bugün 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı Uşak'ta büyük bir coşku ve heyecanla kutladık. Gençlerimizle bir araya gelerek bayram sevincini paylaşırken, çeşitli hediyeler takdim ettik. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün gençliğe emanet ettiği bu anlamlı günde; bağımsızlık ruhunu, milli birlik ve beraberlik anlayışını hep birlikte yaşadık. Başta gençlerimiz olmak üzere tüm milletimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun."

"Geleceğimizin Teminatı Gençlerimizdir"
BTP Uşak Gençlik Kolları üyelerinin de sahada aktif rol aldığı etkinlik, genç nesille kurulan samimi diyaloglarla sahne oldu. Stantta partinin gençlik vizyonunu ve bağımsızlık ideallerini anlatan BTP yetkilileri, Atatürk'ün emanetine her zaman sahip çıkacaklarını belirtti. Uşaklı vatandaşlar ve gençler ise milli bayramların bu şekilde sokaklarda halkla iç içe kutlanmasından ve kendilerine gösterilen yakın ilgiden duydukları memnuniyeti dile getirerek parti teşkilatına teşekkür etti.


















































































