Bu futbolculara şikeci damgası vuruyorsun
Samsunspor Kulübü Başkanı Yüksel Yıldırım’ın futbolcuları Okan Koçuk, Emre Kılınç ve Talyan Antalyalı için kullandığı ifadeler tepki çekti. Eski hakem Vedat Tan, Yıldırım’ın bu futbolculara şikeci damgası vurduğunu dile getirdi
05.02.2024 20:27:00
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





Samsunspor Kulübü Başkanı Yüksel Yıldırım'ın daha önce Galatasaray'da oynamış olan futbolcuları Okan Koçuk, Emre Kılınç ve Talyan Antalyalı için "bu futbolcuların beyinleriyle kalpleri arasında çelişki oluşmuştur" ifadesi gündemdeki sıcaklığını koruyor.
Yaşanan süreci değerlendiren eski hakem Vedat Tan, başkanın bu açıklamalarıyla futbolcuları ateşe attığını söyledi. Tan, konuyla ilgili olarak şunları söyledi; "Samsunspor şu an küme düşmeme oynuyor. Sen iyi üç adamını çıkardığı an zaten takım iskeleti kalmıyor sen bu adamları ateş hattını atıyorsun. Samsun'da bu adamlar o günden beri dışarı çıkamıyorlardır sıkıntıya girecekler. Bu adamlara şikeci damgası vurdun. Bu adamlara sıkıntılı damgası vurdun. Ben olsam o zaman başkan bunu söylüyorsan o zaman kov bu adamları."
Yaşanan süreci değerlendiren eski hakem Vedat Tan, başkanın bu açıklamalarıyla futbolcuları ateşe attığını söyledi. Tan, konuyla ilgili olarak şunları söyledi; "Samsunspor şu an küme düşmeme oynuyor. Sen iyi üç adamını çıkardığı an zaten takım iskeleti kalmıyor sen bu adamları ateş hattını atıyorsun. Samsun'da bu adamlar o günden beri dışarı çıkamıyorlardır sıkıntıya girecekler. Bu adamlara şikeci damgası vurdun. Bu adamlara sıkıntılı damgası vurdun. Ben olsam o zaman başkan bunu söylüyorsan o zaman kov bu adamları."















































































