Çebi cevap verdi! Yanlış Onana'yı mı aldılar
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, kulübün ekonomik ve sportif başarı elde etmesi için tüm imkanları ile çabaladığını vurgulayarak, 'Düşünmekten uyuyamıyorum ama vicdani olarak içim rahat' dedi
26.09.2023 18:00:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Beşiktaş, uzun süredir altyapı çalışmalarını yaptığı kripto para piyasasına giriş yaptığını duyurdu. Beşiktaş Stadyumu'nda yapılan basın toplantısında Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, gündeme dair açıklamalarda bulundu.
Kulübün ekonomik ve sportif anlamda titizlikle yönetildiğini ve sosyal medyada oluşturulmak istenen algı ortamının yersiz olduğunu söyleyen Başkan Çebi, 'Beşiktaş'ın ekonomik olarak geçmişten çok daha iyi durumda olduğunu, gönül rahatlığıyla telaffuz edebilirim. Göreceksiniz, ekonomik ve sportif başarılarımız; kulübümüz ve taraftarımızı gururlandırmaya devam edecek. Sağlam adımlarla ilerlemeye özen gösterdiğimi bu süreçte taraftarımızdan ve kulübümüzden sabırlı olmalarını istiyorum' ifadelerini kullandı.
Kulübe karşı yürütülen karalama politikasının Beşiktaş'a zara verme niyetli olduğunu belirten Ahmet Nur Çebi, 'Ekonominin düzeldiği yerde muhaliflerin başa gelme isteği ve iştahı artabilir. İstifamı isteyenlere sesleniyorum. Haftanın belli günlerinde kulüpteyim. Ben Beşiktaş başkanlığını yapıyorum. Gelip burada benimle sorunlarını, beklentilerini paylaşabilirler. Sanırım transfer döneminde yaşananlar ve sosyal medyanın da etkisiyle transfer çalımları olarak gösterilen olaylar taraftarlarımızın huzurunu kaçırdı. Söz konusu dönemde medyada konu olan iki oyuncudan da biz vazgeçtik. Bu oyuncuları kimse elimizden almadı. Biz, yönetim ve teknik ekip ile yaptığımız istişareler neticesinde kulübe yarar sağlamayacağını düşündüğü için transferlerinden vazgeçmiştir. Konu ekonomi ise ekonomimiz iyi. Düşünmekten uyuyamıyorum ama vicdani olarak içim rahat. Sportif olarak da kötü olduğumuzu düşünmüyorum. Zamanla daha da iyi olacağımızı düşünüyorum. Sabırla bekleyip sezon sonunu görmek lazım' değerlendirmesinde bulundu.
Kulübün ekonomik ve sportif anlamda titizlikle yönetildiğini ve sosyal medyada oluşturulmak istenen algı ortamının yersiz olduğunu söyleyen Başkan Çebi, 'Beşiktaş'ın ekonomik olarak geçmişten çok daha iyi durumda olduğunu, gönül rahatlığıyla telaffuz edebilirim. Göreceksiniz, ekonomik ve sportif başarılarımız; kulübümüz ve taraftarımızı gururlandırmaya devam edecek. Sağlam adımlarla ilerlemeye özen gösterdiğimi bu süreçte taraftarımızdan ve kulübümüzden sabırlı olmalarını istiyorum' ifadelerini kullandı.
'Düşünmekten uyuyamıyorum ama vicdani olarak içim rahat'
Kulübe karşı yürütülen karalama politikasının Beşiktaş'a zara verme niyetli olduğunu belirten Ahmet Nur Çebi, 'Ekonominin düzeldiği yerde muhaliflerin başa gelme isteği ve iştahı artabilir. İstifamı isteyenlere sesleniyorum. Haftanın belli günlerinde kulüpteyim. Ben Beşiktaş başkanlığını yapıyorum. Gelip burada benimle sorunlarını, beklentilerini paylaşabilirler. Sanırım transfer döneminde yaşananlar ve sosyal medyanın da etkisiyle transfer çalımları olarak gösterilen olaylar taraftarlarımızın huzurunu kaçırdı. Söz konusu dönemde medyada konu olan iki oyuncudan da biz vazgeçtik. Bu oyuncuları kimse elimizden almadı. Biz, yönetim ve teknik ekip ile yaptığımız istişareler neticesinde kulübe yarar sağlamayacağını düşündüğü için transferlerinden vazgeçmiştir. Konu ekonomi ise ekonomimiz iyi. Düşünmekten uyuyamıyorum ama vicdani olarak içim rahat. Sportif olarak da kötü olduğumuzu düşünmüyorum. Zamanla daha da iyi olacağımızı düşünüyorum. Sabırla bekleyip sezon sonunu görmek lazım' değerlendirmesinde bulundu.














































































