Çevreye moloz dökerken yakalandılar
Osmangazi Belediyesi, ilçe genelinde çevre kirliliğine neden olan izinsiz moloz dökümünü engellemek adına özel bir ekip kurdu. Zabıta Müdürlüğü bünyesinde kurulan özel ekip, drone ile gece gündüz takip yaparak çevreyi kirletenlere göz açtırmıyor. Çevreye gelişi güzel moloz dökenler de suçüstü yakalanarak cezai işlem uygulandı





'Çevrenin kirletilmesine izin vermeyeceğiz'
Çevre kirliliğine yol açan kaçak moloz dökümü ile kararlı bir şekilde mücadele ettiklerini belirten Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Zabıta Müdürlüğü'ne bağlı ekiplerin bu konuda yoğun mesai harcadığını söyledi. Başta tarım arazileri olmak üzere şehrin hiçbir noktasının kirletilmesine izin vermeyeceklerini kaydeden Başkan Dündar, moloz dökmek isteyen vatandaşların Büyükşehir Belediyesi'nin Geçit'te belirlediği döküm sahasını kullanabileceğine dikkat çekti. İzinsiz inşaat atığı ve moloz dökümü ile çevrenin kirletilmesine izin vermeyeceklerini ifade eden Dündar, 'Bu şehir hepimizin. Güzel şehrimizi hep birlikte koruyacağız. Başta tarım arazileri olmak üzere ilçemizin hiçbir noktasının kirletilmesine izin vermiyoruz. Tarla, yol kenarları veya ormanlık alanlara döküm yapan kişilere zabıta ekiplerimiz cezai işlem uygulamaktadır. İzinsiz inşaat atığı ve moloz dökümünü önlemek için özel bir ekip oluşturduk. Ekiplerimiz, gece gündüz demeden denetimlerini sıkı bir şekilde sürdürüyor. Çevre kirliliğine karşı kesinlikle taviz vermeyeceğiz' dedi.
Osmangazi Belediyesi'nin çevrenin korunmasına yönelik bu uygulamasından çok memnun kaldıklarını belirten vatandaşlar da, belediye ekiplerine teşekkür etti.İHA











































































