logo
24 HAZİRAN 2026

"Çoğunluk" meselesi

12.06.2013 00:00:00
Tutturdular bir yüzde 50 hikayesi…“Bizi seçenler var, biz onların temsilciyiz”diyorlar...Doğru. Demokrasi böyle söylüyor.Lakin. Hakikat öyle mi?Varsayalım; Bir çoğunluk “ülke bölünsün” diyor, bölecek misin!Var say, 6,5 milyar -hâşâ- Allah’ı inkar ediyor, buna itibar edilir mi?Düşün, 100 kişinin 10’u rahat, 90’ı sürünüyor, bu mu adalet!Tut ki; Kureyş binlerce, Peygamber Efendimiz tek.Hangisi haklı?!Anla; ateşe atılan Hz. İbrahim mi (a.s.), Nemrut mu maddi olarak güçlü!Var say, çoğunluk manda buyruğu derken, “tam bağımsızlık” diyerek millete yol açan Gazi Mustafa Kemal mi haklı?!* * *Çoğaltabilirsin…Ölçü tektir;kıyamet de kopsa, ateşe de atılsanHak ve doğrudan asla sapmamak!Güneş’i sağ, Ay’ı da sol eline koysalar hakikati haykırmaktan vazgeçmemektir.Bunu yaşarsan; dünyalığı, makamı-mevkii de elinin tersiyle iter ve yalnız doğrunun ifadecisi ve muhafızı olursun.Ninova’daki Yunus (a.s.) gibi…Bir kişi bile O’na inanmadı.Ama o vazgeçmedi nihayetinde.Daraldı, yoruldu, incindiama sonuçta O kazandı...* * *Niye bunları yazdım…30 senedir bu ülkede Elif gibi eğilmeden-bükülmeden doğruya doğruyanlışa sonuna kadar yanlış diyen bir insan var.Ekonominin, milli ve sosyal devletin tezini yazdı, kitaplaştırdı.. Uluslararası kongrelerde itibarı mükemmel oldu.Rusya O’nu davet etti; meclislerinde Ruslara iktisadı ve dünya görüşünü anlattı.Ruslar, O’nun teziyle yürüyor.Ve daha birçok ülke…Gel bizim ülkemize... Yüzlerce program, konferans, beyanat...Ne bir satır yazı, ne bir görüntü..Yanlış anlamayın;bunu darıldığımdan yazmıyorum.Onlar çoğunluğun uşağı, işlerini yapıyorlar.Peki O’na kulak vermeyen,arkasında durmayan ülke bugün ne halde?Kamplaşmış,bölünmüşmüflis ve her an parlamaya hazır vicdanlar...* * *Hepimiz geçmiş hatalarımızdan ders alırız.Hepimiz...Bu milletin yanında, kolunda, önünde BAŞTÜRK olmadan zorluk katlanarak büyür.Siz bakmayın kendini Kaf dağının muhtarı sanan “çoğunluk bizde” numaracılarına...Gönüller, canlar, vicdanlar...Prof. Dr. Haydar Baş’ın düşüncesinde ve Bağımsız Türkiye Partisi’nin çatısının altında buluşacakve her türlü ayrışma, kavga,fakirlik tarihe karışacaktır.Köklü medeniyetimizin yeniden inşâsında, bu bayrağın burca dikilmesinde her vatansever gayretini ve emeğini esirgemez. Kuru laf ebelerinin emekliliği geldi.Aydınlık geleceğe birlikte yürüyeceğiz.Her zaman doğruyu savunarak..
 
Ahmet Emin Bektaş / diğer yazıları
- Sancaktar / 11.05.2020
- Ve yemneunel maun... / 15.07.2013
- Gerçek hayat başlar / 12.07.2013
- İçini söyle! / 11.07.2013
- Yaz'da Ramazan / 09.07.2013
- Sabah ezanları / 04.07.2013
- Kimin adamısın? / 03.07.2013
- Akiller / 01.07.2013
- Kapanmayan yara / 28.06.2013
- Zor olan... / 27.06.2013

logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.