Yaklaşık on seneden beri, mevcut iktidar partisini destekleyen eş-dost, akraba ve arkadaşlardan yakın çevremizdekileri bizzat sözlerimizle, sohbetlerimizle, uzaktakileri de iletişim vasıtaları ile, özellikle de elinizdeki gazetede yazdıklarımızla uyarıyoruz.Uyarılarımızı ulaştırabildiklerimizden hem sözlü hem de tavır ve davranışları itibariyle aldığımız tepki yaklaşık olarak; "dur bakalım ne olacak" şeklinde oldu ve olmaya da devam ediyor.Dedik ki; el verdiğiniz, el tuttuğunuz, destekleyip alkışladığınız bu parti ülkeyi, ecnebi güçlerin arzu ve istekleri doğrultusunda değiştirmek ve dönüştürmek için kurgulanmış, kurulmuş bir partidir, lütfen dikkatli olun.Aldığımız cevap; dur bakalım ne olacak.Dedik ki; bakın iktidar koltuğuna oturmasının hemen dördüncü ayında Irak işgali başladı, Meclis onay vermediği halde hava sahamız sonuna kadar kullandırıldı, o günün Savunma Bakanının ifadesi ve itirafı ile "İncirlik'ten dört bin dokuz yüz uçak kaldırıldı", Bağdat harap oldu, basra harap oldu, Samarra harap oldu, Felluce harap oldu ve iki milyona yakın Müslüman katledildi, on milyon çocuk yetim ve öksüz kaldı, on binlerce kadının namusu kirletildi, alkışlarken kimi ve ne için alkışladığınıza dikkat edin.Aldığımız cevap; dur bakalım ne olacak.Dedik ki; bakın vatan topraklarının satışı hızlandı, özelleştirme adı altında, ecdadımızın savaştan yeni çıkmış olduğu şartlarda bile yapıp ettiği, dişinden tırnağından artırarak kurduğu nice altın yumurtlayan tavuk durumundaki kurum ve kuruluşlar yok fiyatına satılıyor, stratejik kurumlar ecnebilerin eline teslim ediliyor, lütfen desteğinizi çekin bu kadrodan.Aldığımız cevap; dur bakalım ne olacak.Dedik ki; kendi sözcülerinin de itirafı ile bir proje partisi olan bu parti, kendisini iktidara taşıyan dış güçlere verdiği söz gereği, ülkeyi onların pazarı haline getirecek, bunun için de köylü nüfusunu şehirlere taşıyacak, dolayısıyla tarımı tırpanlayacak, üretimi bitirecek ve en temel hububat ürünlerini dahi ithal eder hale getirecek ülkeyi, ne olur, lütfen bir daha, bin daha düşünün.Aldığımız cevap; dur bakalım ne olacak.Dedik ki; alkışlayıp desteklediğiniz bu kadronun terörle mücadele etmeyeceği, terörle müzakereye oturacağı daha ilk günden belliydi, iktidara geldiklerinde sıfırlanmış olan terör tekrar palazlanmaya başladı, güç kazanmaya başladı, çeyrek asırlık zaman diliminde ülkeyi yöneten hiçbir iktidarın vermediği kadar teröre taviz vermeye başladı, lütfen şehitlerin hatırı için, gazilerin hatırı için ve torunlarınızın istikbali ve istiklali için bu kadrodan desteğinizi çekin.Aldığımız cevap; dur bakalım ne olacak.Durduk ve baktık, buyurun şimdi ne oldu?Kime ve neye destek verdiğinizi, alkışlarınızın ülkeye kaça mal olduğunu hâlâ anlamadınız mı?
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Ey ahali! Haliniz nicedir? / 07.06.2026

























































