Dursun Özbek, Galatasaray taraftarından özür diledi
Turkcell Süper Kupa finalinde Fenerbahçe'ye 2-0 yenilen Galatasaray'da başkan Dursun Özbek, sarı-kırmızılı taraftarlardan özür diledi
12.01.2026 11:35:00
AA
AA





Turkcell Süper Kupa finalinde Fenerbahçe'ye 2-0 yenilen Galatasaray'da başkan Dursun Özbek, sarı-kırmızılı taraftarlardan özür diledi.
Kulüpten yapılan ve başkan Özbek imzalı açıklamada, "Dün akşam Süper Kupa Finali'nde aldığımız sonuç, hepimizi derinden üzmüştür.
Galatasaray camiası olarak kaybetmeye alışık değiliz. Bu nedenle her bir taraftarımızın yaşadığı hayal kırıklığını yürekten paylaşıyorum.
Öncelikle organizasyon kapsamında, kötü hava koşulları nedeniyle taraftarlarımıza dağıtılan yağmurluklarla ilgili yaşanan memnuniyetsizlik için samimi şekilde özür diliyorum.
Ortaya çıkan görüntü Galatasaray'a yakışan bir hassasiyeti yansıtmamıştır. Bu sorumluluk bize aittir ve önümüzdeki dönemde bu tip sorunlar yaşanmayacaktır." ifadeleri kullanıldı.
Kulüpten yapılan ve başkan Özbek imzalı açıklamada, "Dün akşam Süper Kupa Finali'nde aldığımız sonuç, hepimizi derinden üzmüştür.
Galatasaray camiası olarak kaybetmeye alışık değiliz. Bu nedenle her bir taraftarımızın yaşadığı hayal kırıklığını yürekten paylaşıyorum.
Öncelikle organizasyon kapsamında, kötü hava koşulları nedeniyle taraftarlarımıza dağıtılan yağmurluklarla ilgili yaşanan memnuniyetsizlik için samimi şekilde özür diliyorum.
Ortaya çıkan görüntü Galatasaray'a yakışan bir hassasiyeti yansıtmamıştır. Bu sorumluluk bize aittir ve önümüzdeki dönemde bu tip sorunlar yaşanmayacaktır." ifadeleri kullanıldı.


















































































