Sayın başbakan en son gurup toplantısında çok şeyler söyledi ama en önemlisi şu cümlelerdi:"Vatana ihanet içindeki paralel yapıyla işbirliği yapmanın elbette bir bedeli olmalıdır. CHP ve MHP kendi tabanlarına karşı mutlaka bunun hesabını vermelidir, verecektir. Biz ne bu ihaneti ne de bu hainlerle işbirliği yapanları asla unutmayacağız, asla da unutturmayacağız" Elbette efendim ne demek?Biz de aynı fikirdeyiz ancak bir farkla, öncelikle vatana ihanet içindeki paralel yapıyla on iki yıldan beri iş birliği yapanlar hesap vermelidirler.Sözünü ettiğiniz partilerin sözü geçen paralel yapıyla iş birliği iddiası şurada iki, bilemedin üç aylık bir mesele, iki ayın hesabını vermek mi zor yoksa on iki yılın hesabını vermek mi?Eğer bu iş birliği zararsa, zararlı ise, vatana ihanet ise, iki aylık bir zarar mı, ihanet mi yoksa on iki yıllık zarar ve ihanet mi daha büyüktür, daha korkunçtur?Sayın başbakan her zaman olduğu gibi, tıpkı on iki seneden beri olduğu gibi kendi kazdığı kuyuya kendi düşüyor; "Vatana ihanet içinde olan paralel yapıyla iş birliği yapmanın elbette bir bedeli olmalıdır?"Hay hay efendim, ne demek? Kesinlikle bir bedeli olmalıdır ve mutlaka da olacaktır.Daha önce yazmıştık yine de yazıyoruz; hesap dedik usta hesap!Siz şu on iki yılın hesabını bir verin bakalım, vatana ihanet içindeki paralel yapıyla iş birliği yapmanın" on iki yıllık hesabını yüzünüzün akıyla mı olur, partinizin akıyla mı olur bir verin bakalım.Sizinki üstelik sadece bir iş birliği de değil, düpedüz emre amade vaziyetleri? "Ne dediniz de yapmadık, ne istediniz de vermedik, önüme gelen 17 üniversite kararnamesini derhal imzaladım" sözleri size ait.On iki yıl boyunca ne demişlerse yapmışsınız, ne istemişlerse vermişsiniz, sayılarını sadece kendinizin bildiği dosyaları imzalamışsınız şimdi muhalefet partilerine yapıştırmaya çalıştığınız iki aylık iş birliği iddianızın hesabını istiyorsunuz.Zannediyoruz ki bağırıp-çağırmanın bu kadar işe yaradığı, bu kadar ayıp ve kusuru örttüğü, sahibini bu kadar üste çıkardığı bir zaman dilimi yaşanmamıştır tarihte.Elbette ve kesinlikle vatana ve millete kem gözle bakmanın, kem gözle bakanlara muhabbetle bakmanın, T.C.'yi birilerinin hatırı için tırpanlamanın, andımızı kaldırmayı zafer ilan etmenin? Hepsinin hepsinin bir bedeli olmalıdır ve olacaktır.
Aziz Karaca / diğer yazıları
- Utanmaz yüz tükenmez söz zenginiyiz erenler / 24.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026
- Yüz yıl sonrasına bir mektubum var / 21.06.2026
- Terazinin başındakiler sizler adaletten muaf mısınız? / 20.06.2026
- Sarayda taht kavgası halk içinde ekmek kavgası / 17.06.2026
- İktidarın işleri var / 14.06.2026
- Bu resim şimdilerde tüm ülkeyi resmediyor / 13.06.2026
- Ülkenin kazancı ile iktidarınki ters orantılı / 12.06.2026
- Tuhaf zamanlardan geçiyoruz / 11.06.2026
- İktidar dedikodu ile besleniyor da yoksullar ne ile beslenecek? / 09.06.2026
- Nerede ne varsa / 08.06.2026

























































