En büyük sorun uçuş iptalleri
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğüne (SHGM) geçen yıl gelen 2 bin 312 başvuru içerisinde en fazla şikayetin bin 59 ile 'uçuş iptali' nedeniyle yapıldığı görüldü
26.03.2018 00:00:00
Posta ve çevrimiçi formlarla yapılan şikayetlerin 923'ü havayolu şirketlerince olumsuz sonuçlandırıldı. Genel Müdürlük, 366 şikayetin havayolu işletmelerince yolcu haklı olmasına rağmen olumsuz değerlendirildiğini tespit ederek, yolcu lehine karar aldı.
Posta ve çevrimiçi formlarla en fazla şikayet bin 59 ile uçuş iptaline yönelik geldi. Konularına göre şikayetlerde ikinci sırada 874 ile uçuşun ertelenmesi, üçüncü sırada 369 ile uçağa kabul edilmeme, dördüncü sırada ise 10 ile alt sınıf üst sınıfa yerleşme yer aldı.
Posta ve çevrimiçi formlarla en fazla şikayet bin 59 ile uçuş iptaline yönelik geldi. Konularına göre şikayetlerde ikinci sırada 874 ile uçuşun ertelenmesi, üçüncü sırada 369 ile uçağa kabul edilmeme, dördüncü sırada ise 10 ile alt sınıf üst sınıfa yerleşme yer aldı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.