En çok penaltıyı Fenerbahçe kullandı
Hakemler, 2022-2023 sezonunda 136 kez beyaz noktayı gösterirken, kullanılan penaltıların 115'i golle sonuçlandı. Lehine en çok penaltı verilen takım 17 kezle Fenerbahçe olurken, bu ekibi 12 penaltıyla Galatasaray takip etti
13.06.2023 11:40:00 / Güncelleme: 13.06.2023 12:27:40
AA
AA





Spor Toto Süper Lig'de 2022-2023 sezonunda hakemler, 136 kez beyaz noktayı gösterdi.
Ligde 38 haftalık periyotta oynanan maçlarda 136 kez penaltı düdüğü çalınırken, kullanılan vuruşların 115'inde top ağlara gitti. Galatasaray'ın şampiyonluğuyla tamamlanan sezonda tüm takımlar, penaltı atışı kazandı.
Lehine en çok penaltı verilen takım 17 kezle Fenerbahçe olurken, bu ekibi 12 penaltıyla Galatasaray takip etti. Sarı-lacivertli takım kullandığı penaltı atışlarının 15'ini, sarı-kırmızılılar ise 8'ini golle sonuçlandırdı. Süper Lig'de Beşiktaş, Adana Demirspor ve HangiKredi Ümraniyespor da 10'ar penaltı atışı kullandı.
Ligde 38 haftalık periyotta oynanan maçlarda 136 kez penaltı düdüğü çalınırken, kullanılan vuruşların 115'inde top ağlara gitti. Galatasaray'ın şampiyonluğuyla tamamlanan sezonda tüm takımlar, penaltı atışı kazandı.
Lehine en çok penaltı verilen takım 17 kezle Fenerbahçe olurken, bu ekibi 12 penaltıyla Galatasaray takip etti. Sarı-lacivertli takım kullandığı penaltı atışlarının 15'ini, sarı-kırmızılılar ise 8'ini golle sonuçlandırdı. Süper Lig'de Beşiktaş, Adana Demirspor ve HangiKredi Ümraniyespor da 10'ar penaltı atışı kullandı.
















































































