En fazla kırmızı kart Yeni Malatyaspor'a çıktı
Spor Toto 1. Lig 2022-2023 sezonunun ilk devresindeki 171 müsabakada 718 sarı ve 39 kırmızı kart gösterildi
27.12.2022 11:50:00





Ligin ilk yarısında hafta başına 2,53 kırmızı ve 37,8 sarı kart ortalamaları oluştu.
Hakemler; Sakaryaspor-Altaş Denizlispor maçında 11, Yılport Samsunspor-Manisa FK karşılaşmasında 10, Manisa FK-Yeni Malatyaspor ve Adanaspor-Pendikspor müsabaklarında ise dokuzar kez sarı kartlarına başvurdu. Manisa FK-Tuzlaspor, Adanaspor-Çaykur Rizespor, Göztepe-Altaş Denizlispor ve Adanaspor-Göztepe karşılaşmalarında ise hiç kart kullanılmadı. Ligde 8 müsabakada hakemler ikişer kez kırmızı kart gösterdi.
Hakemler; Sakaryaspor-Altaş Denizlispor maçında 11, Yılport Samsunspor-Manisa FK karşılaşmasında 10, Manisa FK-Yeni Malatyaspor ve Adanaspor-Pendikspor müsabaklarında ise dokuzar kez sarı kartlarına başvurdu. Manisa FK-Tuzlaspor, Adanaspor-Çaykur Rizespor, Göztepe-Altaş Denizlispor ve Adanaspor-Göztepe karşılaşmalarında ise hiç kart kullanılmadı. Ligde 8 müsabakada hakemler ikişer kez kırmızı kart gösterdi.
















































































