logo
24 HAZİRAN 2026

Fenerbahçeliler zor günlerde vereceği mesajı çok iyi bilirler

Ali Koç yeniden Fenerbahçe Başkanı seçilmesinin ardından konuştu

26.06.2021 21:15:00
Fenerbahçeliler zor günlerde vereceği mesajı çok iyi bilirler
Fenerbahçeliler zor günlerde vereceği mesajı çok iyi bilirler
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, 6 bin 459 oyla kazandığı seçim sonrasında yaptığı konuşmada Fenerbahçelilerin zor günlerde vereceği mesajı çok iyi bildiğini ifade ederken, gelecek sezonda kadrolarının yüzde 70 hazır olduğu ve sadece bazı dokunuşlara ihtiyaç olduğunu ifade etti. Başkan Koç ayrıca Fenerbahçe'nin bir ruh olduğunu ve bu ruhun parçası oldukları için şanslı olduklarını söyledi.

Fenerbahçe'de Olağan Seçimli Genel Kurul sona erdi. 29 bin 9 üyenin oy kullanma hakkında sahip olduğu Fenerbahçe Kulübü'nde 6 bin 682 kongre üyesi sandık başına geldi. 6 bin 459 oy alan Ali Koç, yeniden Fenerbahçe Kulübü Başkanlığı'na seçildi. Göreve geldiği dönemde yönetim kurulunda yer alan ve yeni göreve gelen arkadaşlarına teşekkür eden Ali Koç, "Fenerbahçe Spor Kulübü'nün saat 17.00 itibarıyla çok şükür olağan genel kurulunu tamamladık. Alacak çok mesaj var. Fenerbahçe'nin nasıl farklı bir camia olduğunu, bu kulübün gerçek sahibinin kongre üyelerinin olduğunu ve camialarına nasıl sahip çıktığını bir kez daha tüm ülkeye gösterdiniz. Bundan dolayı tüm üyelerimize, taraftarlarımıza en küçüğünden en büyüğüne, tüm çubuklu sevdalılarına çok teşekkür ediyorum' şeklinde konuştu.



'Fenerbahçeliler zor günlerde vereceği mesajı çok iyi bilirler'

Fenerbahçe taraftarı ve kongre üyelerinin duruşuna değinen Başkan Koç, "Son birkaç günde yaşananlardan sonra bugün burada sergilemiş olduğunuz duruş, göstermiş olduğunuz hassasiyet, vermiş olduğunuz reaksiyon camiamızın birlik ve beraberliği açısından beni ve arkadaşlarımı fazlasıyla umutlandırdı. Fenerbahçeliler zor günlerde vereceği mesajı çok iyi bilirler. Bu genel kurulda da o mesajlardan birini en net şekilde verdiniz. Tek adaylı bir seçimdi. Haziran ayına yaz ilk defa bugün uğradı, en sıcak günü. Salgın şartları hala mevcut. Üniversite imtihanları var. Pek çok kongremizde burada sabahları çabuk çabuk foto çektirdik. Okullar kapanmış, pek çok insan şehir dışına çıkmış. Buna rağmen yoğun bir katılımda kongreyi sahiplenen kongre üyelerimizle birlikte Fenerbahçe'nin yeni dönemini hep beraber başlatıyoruz. Rakamları sayın başkan sizlerle paylaştı. Bu saydığım şartlara göre bu rakamların çok çok iyi olduğu söyleniyor. Bilhassa son dakika dahi olsa işini gücünü dahi bırakıp 1-2 günlüğüne hatta birkaç saat için stadımıza gelip oyunu kullanan herkese teşekkür ediyorum. Bugün sanki kiminle konuştuysam şehir dışından gelenlerdi. Kiminle fotoğraf çektirdiysem şehir dışından. Şanlıurfa'dan Malatya'dan Kırklareli'den İzmir'den gelenler var sadece o değil, bugün bir kongre üyemiz İsveç'ten sabah indi ve 4 saat İstanbul'da kaldı, oyunu verip gitti. Dün gece saat 23.00'de Kalamış'ta Faruk Ilgaz Tesisleri'nde Avrupa'daki derneklerin temsilcileri vardı. Sordum tatil için mi geldiniz diye 'hayır, daha tatile çok var. Pazar, pazartesi döneceğiz' dediler. Bu bana göre bu camianın farkını özelliğini fazlasıyla gösteriyor. Gerektiği zaman kongre üyeleri bu camiaya nasıl sahip çıkacaklarını başkanlarına nasıl sahip çıkacaklarını bugün de fazlasıyla gösterdiler' ifadelerini kullandı.



'Kadromuz yüzde 70 hazır durumda, bazı dokunuşlara ihtiyacı var'

Bugünden sonra, sen, ben, o demeden sadece biz dedikleri, sadece Fenerbahçe'nin çıkarlarına hizmet ettikleri yeni bir dönem olmasını temenni eden Ali Koç, 'Aydınlık geçmişimiz, aydınlık geleceğimiz gurur duyulası yarınlarımız için yan yana omuz omuza olacağız. Yarın çok geç biz bugün bu başlangıcı burada hep beraber yapıyoruz. Her zaman olduğu gibi belki her zamandan daha fazla yapacak çok işimiz var. Fenerbahçe için üstlenecek pek çok sorumluluğumuz var. Bu camianın desteğinin taraftarının güveninin sorumluluğu çok çok büyük. Bunun bilincinde olduğumuz konusunda neler yapmamız gerektiğinin bilincindeyiz. Bu sevgiye, bu güvene, bu inanca layık olmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Gerekirse durmadan, yorulmadan, usanmadan çalışacağımıza sizlere temenni ediyorum. Beklentilerinizin farkındayız, mahcubiyetimizi geçen dönem için özellikle futbol olarak size de ifade ettim. Bu bizim için yen dönem için en büyük motivasyon ve itici güç. Bu konuda içiniz rahat olsun. Fenerbahçe bir spor kulübüdür. Binlerce sporcusu, milyonlarca taraftarı ile tek vücut kocaman ailedir. Spor kulübü olduğu kadar da tarihi bu ülkenin bu Cumhuriyetin sorumluluğunun birincinde sadece çubuklunun başarısı için değil ülkesi içinde nasıl bir mücadele verdiğinin örneği tarihin her aşamasında mevcuttur. Şimdi sizlerden aldığımız yetkiyle yepyeni bir döneme yelken açıyoruz. Bu yeni dönemde, önümüzdeki sezon başlamak üzere sporun rengini sarı-lacivert olmasını hedefliyoruz. Geride kalan 3 yılda doğrusu ve yanlışıyla deneyimler kazandık. Biliyorum ne yaparsak yapalım futbolda başarı olmadığı takdirde diğerleri göz ardı ediliyor gölgede kalıyor. Bana göre futbolda her yıl her sezon belli bir aşama kaydettik belli bir tecrübe kazandık, belli yanlışlardan arındık belli doğruları daha fazla yaptık. Kadromuz yüzde 70 hazır durumda. Bazı dokunuşlara ihtiyacı var. Sadece kadronun hazır olması değil, kadro kalitesi, Samandıra'da birbiriyle Fenerbahçe'nin ne anlama geldiğinin iyi bilindiği o çok özlediğimiz ruhu tekrar canlandıracak ortam olmazsa olmazımızdır. Bazen kadronuzda eksiklikler olur. O sezon rakiplerinize göre en iyi kadroya da sahip olmayabilirsiniz. Ancak tüm eksiklerinize rağmen iyi bir aile ortamının olması, iyi bir takım ruhunun tesis edilmesi, kısacası inanmışlığın bir çok eksiğin üstünü örttüğünü çok kez yaşadık. Bizim yegane arzumuz bu sinerjileri ortaya çıkarmak, yek vücut olarak hedefe kitlenmek. Bu sezon ve önümüzdeki yıllarda hep beraber bu ortamı sağladığımızda göreceksiniz ki hem başarılı olacağız hem de başarı daha kolay gelecek. Futbolcularımızın en itici güçlerinden biri her zaman taraftarlar oldu. Ama bu sene önümüzdeki sezon ve Allah'ın izniyle pandemi kısıtlamalarının bir kısmını geride bırakarak bu tribünlerde tekrar çubukluya destek olacağız, moral vereceğiz, geride kaldıklarında öne geçmek için ihtiyacı olan enerji aktaracağız. Ama bu sezon özelinde de camianın bir ve bütün olması o ruha ulaşmak için en büyük örnek temsil edecek. Bu camianın sahip olduğu ruhu sizler onlara göstereceksiniz önce taraftarımız tek vücut ve takım halinde hareket edecekler. Yıllardır bu konuda bizim dönemde dahil statlarımız tıklım tıklım dolmuş olmasına rağmen istediğimiz sinerjiyi yakalayamadığımızı söyleyebilirim' açıklamasını yaptı.



'Altyapımızın, A takımla çalışacağı modern bir tesis yapacağız'

Fenerbahçe'ye yapılacak olan yatırımlara değinen Koç, 'Ben sizlere yatırım konusunda tek bir şey vadetmiştim 3 sene evvel. O vaatler bugün çok çok daha geçerli ve hazırlıklı. O da altyapımızın ve futbol şubemizin yeni bir tesise taşınmasıydı. Bunun için başvuru yaptık. 130 dönümlük araziye ihtiyacımız var oraya başvurduk. Altyapımızın, A takımla birlikte çalışacağı modern örnek teşkil edecek bir akademi kurma sözü vermiştim. Nasıl bu içinde bulunduğumuz stat Türkiye Cumhuriyeti'ne ye örnek teşkil ettiyse bu öyle bir akademi olacak ki sadece Türkiye'de değil yurtdışındaki kulüplere de örnek temsil edecek ve emsal olacak. Bunun için bazı şeyler gerekli. Mimari dizayn çalışmaları hazır. Kaynak hazır en azından 7 milyon Euro'su hazır. Daha fazla gerekiyorsa ben şahsen temin edeceğim. Biliyorum Fenerbahçeliler destek olacaktır ama diyelim 7milyon Euro yetmedi bunun üzerine de koyacak imkan var. Buraya kazmayı vurduğumuz andan 1 sene sonra yani devletimiz yaptığımız başvuruyu onayladığı takdirde önümüzdeki sezona yetişmemesi için hiçbir sebep yok. Buradan devlet yetkililerimize bir kez daha sesleniyor ve rica ediyorum. Lütfen bu işlemleri hızlandıralım. Samandıra'ya 3-5 dakikalık mesafede olan bu araziyi en kısa zamanda tesis etmemiz için camiam adına ricada bulunuyor. Bunu yaptığımız zaman bu sefer Dereağzı Tesislerimizde sporcu fabrikası olacak. Futbol dışındaki tüm branşlarımız şuan sıkışık ortamından çıkıp daha modern daha sporcu yetiştirmeye elverişli bize yakışır tesis olacaktır. Bunların dışında orada arazi burada inşaat öyle bir şey yok. Bizim ihtiyacımız olan akademi. Akademi çıkınca Dereağzı yeniden olimpik şubelere kurgulanması' ifadelerine yer verdi.



"Fenerbahçe bir ruhtur, bizler bu ruhun parçası olduğumuz için şanslıyız"

3 yılda görev yaptığı tüm yönetim kurularına teşekkür eden Koç, "Medya mensuplarına da sabahtan beri güneşin altında camiamızı en iyi şekilde aktarmış oldukları durum için teşekkür ederim. Fenerbahçe'nin ne kadar renkli bir camia olduğunu sizler de yaşadınız. Fenerbahçe bir ruhtur, bizler bu ruhun parçası olduğumuz için şanslıyız. Artık Fenerbahçe'yi özellikle futbolda hak ettiği yere getireceğiz. Hep beraber inşallah seneye bu zaman hala Fenerbahçe'nin şampiyonluklarını kutladığımız Haziran ayı içerisinde olacağız. Vazgeçmek yok güzel günler yolda' diye konuştu.

Fenerbahçe'nin yeni sağ beki

Fenerbahçe, Nelson Semedo'yla yollarını ayırmak istiyor. Portekizli futbolcu satılırsa onun yerine Crystal Palace Kulübü'nün Kolombiyalı yıldızı Daniel Munoz düşünülüyor

24.06.2026 12:40:00
Haber Merkezi
Fenerbahçe'nin yeni sağ beki
Fenerbahçe'nin yeni sağ beki
Nelson Semedo'nun Fenerbahçe'deki sözleşmesi 30 Haziran 2027'de tamamlanacak. Sözleşmesinin son senesine giren 32 yaşındaki tecrübeli futbolcu için teklif bekleniyor. Uygun bir öneri gelirse, Portekizli oyuncuyla yollar ayrılacak. Sonrasında ise Daniel Munoz konusunda gaza basılacak.

15 MİLYON CİVARINDA

Crystal Palace, onun yerine takviye yapmayı planlıyor. Asıl yeri sağ bek olan Daniel Munoz geçen sezon orta sahanın sağında tercih edildi. İngiliz ekibinin en az 15 milyon euro seviyesinde bir beklentisi olduğu öğrenildi. 1.80 boyundaki futbolcunun 30 Haziran 2028'e kadar sözleşmesi var.

INTER'İN DE İLGİSİ VAR

30 yaşındaki oyuncu şu anda Kolombiya Milli Takımı'nın kampında bulunuyor. Dünya Kupası'nın ardından transferiyle ilgili sıcak gelişmelerin yaşanması bekleniyor. Bu arada Fenerbahçe dışında Inter'in de bir ilgisi olduğu konuşuluyor. Ancak şunu hatırlatmakta fayda var: Semedo satılamazsa, Munoz işi de yatacak.

Toure Beşiktaş'ta devam edebilir

Beşiktaş, Atalanta'dan kiraladığı El Bilal Toure'nin satın alma opsiyonunu kullanmadı. Ancak Malili futbolcunun farklı şekilde kadroda tutulması planlanıyor

24.06.2026 12:02:00
Haber Merkezi
Toure Beşiktaş'ta devam edebilir
Toure Beşiktaş'ta devam edebilir
Beşiktaş 2025 yazında Atalanta'dan El Bilal Toure'yi kiralamıştı. Oyuncunun 15 gol atması halinde 15 milyon euroluk satın alma opsiyonu zorunlu olarak devreye girecekti. Malili yıldız bütün kulvarlarda 7 gol üretti. Siyah-Beyazlılar, gol sayısına bakmadan 15 milyon euroyu ödemesi halinde de 24 yaşındaki futbolcunun tapusunu ele geçirecekti.

SÜRE BAKIMINDAN SORUN YOK

Ancak yönetim böyle bir yola başvurmadı. Yine de oyuncudan vazgeçilmediği öğrenildi. Siyah-Beyazlılar, El Bilal Toure'yi yeniden kiralamak istiyor. Konuyla ilgili ilk temaslar da kuruldu. 1.85 boyundaki hücumcunun Atalanta'daki mukavelesi 30 Haziran 2028'e kadar devam ediyor. Yani süre bakımından kiralanmasının önünde engel yok.

BİRAZ BEKLEYECEKLER

Atalanta Yönetimi, konuyla ilgili acele etmek istemiyor. Farklı kulüpler devreye girerse, durum değişebilir. Çünkü Serie A temsilcisinin birinci önceliği El Bilal Toure'yi satmak... Eğer beklenen teklifler gelmezse, Beşiktaş'ın kiralama önerisi değerlendirilebilir.

Arda Güler'de çember daralıyor

Real Madrid 10 numara pozisyonu için Bernardo Silva'yla anlaşmıştı. Merkez orta sahada da Lille'den Ayyoub Bouaddi'ye gittiler. Bu iki bölgede de görev yapabilen Arda Güler'in geleceği tehlikeye girmiş gibi gözüküyor

24.06.2026 12:00:00
Haber Merkezi
Arda Güler'de çember daralıyor
Arda Güler'de çember daralıyor
Real Madrid'i yeni sezondan itibaren Jose Mourinho çalıştıracak. Dünya devi, 10 numara transferinde Bernardo Silva'yı resmen bitirdi. Bu hamlenin ardından Arda Güler'in merkez orta sahaya kaydırılabileceği düşünülüyordu. Ancak yaşanan son gelişmenin ardından bu bölge de zora girdi...

ÖDEMEYİ GÖZE ALDILAR

Madrid, Lille'in 18 yaşındaki genç yeteneği Ayyoub Bouaddi konusunda nabız yoklamaya başladı. Fransız ekibinin en az 70 milyon euroluk bir bonservis beklentisi olduğu konuşuluyor. Real'in ise bu rakamı ödemeyi göze aldığı belirtildi. Eğer Ayyoub Bouaddi de kadroya katılırsa, Arda'nın durumu daha da zorlaşacak.

SATILABİLİR Mİ?

Arda Güler'in adı Arsenal ve PSG gibi takımlarla anılıyordu. Real Madrid'in, Ayyoub Bouaddi'yi resmen kadroya katması durumunda milli futbolcuyu satabileceği iddia edildi. Şu anda La Liga temsilcisinde birçok oyuncunun durumu belirsizliğini koruyor. Real Madrid açısından hem alış hem de satış konusunda çok sıcak bir yaz yaşanacak...

Nelsson'da kritik gelişme

Victor Nelsson önümüzdeki sezon kesinlikle Galatasaray kadrosunda yer almayacak. Danimarkalı futbolcunun menajeriyle bir görüşme yapıldı. Toplantıda kulübün bonservis beklentisi iletildi

24.06.2026 11:58:00
Haber Merkezi
Nelsson'da kritik gelişme
Nelsson'da kritik gelişme
Yedek kaldığı için mutsuz olan ve tesislere "Bu iş yerinde çalışmıyorum" yazılı şapkayla gelen Victor Nelsson, gözden çıkarılmıştı. Danimarkalı stoper, geride bıraktığımız sezonun başında Verona'ya kiralandı. İtalyan ekibi, Serie A'dan düştü. 8 milyon euroluk satın alma opsiyonu da kullanılmadı.

KAMPA DA KATILMAYACAK

Nelsson ve Galatasaray arasındaki ipler o kadar koptu ki; oyuncunun yeni sezon hazırlıklarına da katılması beklenmiyor. Bu arada sıcak bir gelişme yaşandı. 27 yaşındaki savunmacının menajeri, Sarı-Kırmızılılar'la bir görüşme gerçekleştirdi. Toplantıda yönetimin bonservis beklentisi, futbolcunun temsilcisine iletildi. Nelsson'un Sarı-Kırmızılı ekipteki sözleşmesi 30 Haziran 2027'te bitecek.

KENDİ ÖDEDİKLERİ RAKAM

Galatasaray'ın, 1.85 boyundaki stoperden en az 7 milyon euro beklediği iddia edildi. Bu rakam; Cim-Bom'un Nelsson için 2021'de Kopenhag Kulübü'ne ödediği parayla aynı... Danimarkalı futbolcunun adı çok sayıda kulüple anılıyor... Menajeri de yaptığı pazarlıklarda, taliplere Galatasaray'ın beklentisini iletecek.

Golcü dedin mi Nijerya!

Galatasaray'da Mauro Icardi sonrasında yapılacak forvet transferinde sürpriz bir gelişme yaşandı. Sarı-Kırmızılılar, Al-Ittihad'dan ayrılmak isteyen Nijeryalı George Ilenikhena için kiralama teklifi sunacak

24.06.2026 11:54:00
Haber Merkezi
Golcü dedin mi Nijerya!
Golcü dedin mi Nijerya!
Suudi Arabistan ekibi Al-Ittihad kış döneminde Monaco'ya 33 milyon euro ödeyerek George Ilenikhena'yı kadrosuna katmıştı. 19 yaşındaki genç forvetle 30 Haziran 2029 tarihine kadar mukavele yapıldı. Fakat 1.85 boyundaki futbolcu, Suudi Arabistan Ligi'nde sadece 2 maçta şans buldu.

SEZON ORTASINDA OYNANMAYACAK

Bazı sorunlar yaşayan George Ilenikhena, takımdan ayrılmak istiyor. Galatasaray'ın da kiralama teklifi sunmaya hazırlandığı öğrenildi. Nijeryalı futbolcu, bugüne kadar milli takım forması giymedi. Ancak aday kadroya davet edilse bile önümüzdeki sezon Afrika Kupası sezon ortasında oynanmayacak. Yani takımı yalnız bırakmayacak.

HER KOŞULDA "GENÇ" KALACAK!

Türkiye Futbol Federasyonu'nun önümüzdeki sezon için belirlediği yabancı kontenjanı; 10+4. Kural değişse de değişmese de George Ilenikhena her türlü genç kontenjanının içerisinde yer alacak. Çünkü sadece 19 yaşında... Olası transfer görüşmelerinde Victor Osimhen'in de vatandaşıyla temas kurması bekleniyor...

İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi

2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere, Gana ile golsüz berabere kaldı

24.06.2026 10:34:00
İhlas Haber Ajansı
İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi
İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi
2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere, Gana ile golsüz berabere kaldı.

2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere ile Gana, ABD'nin Massachusetts eyaletindeki Boston Stadı'nda karşı karşıya geldi. Honduraslı hakem Said Martinez'in yönettiği mücadelenin ilk yarısında gol sesi çıkmadı.



İkinci yarıda da iki takımın atakları sonuçsuz kalınca mücadele 0-0 sona erdi. Bu sonuçla iki takım da puanını 4'e yükseltti.

Grubun son haftasında İngiltere, Panama ile karşılaşacak. Gana ise Hırvatistan'la oynayacak.

Ürdün veda etti


 
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu'nun ikinci haftasında oynanan maçta Cezayir, Ürdün'ü 2-1 yendi. Bu sonucun ardından Cezayir grupta puanını 3'e yükseltirken, Ürdün ikinci karşılaşmasında da sahadan mağlubiyetle ayrıldı ve turnuvaya veda etti. 

23.06.2026 11:05:00
ABDÜLKADİR GÜNDOĞDU
Ürdün veda etti
Ürdün veda etti

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu'nun ikinci haftasında oynanan maçta Cezayir, Ürdün'ü 2-1 yendi. Bu sonucun ardından Cezayir grupta puanını 3'e yükseltirken, Ürdün ikinci karşılaşmasında da sahadan mağlubiyetle ayrıldı ve turnuvaya veda etti. Ürdün ve Cezayir taraftarları maçı statta birlikte izledi.

Maçın ilk golünü Ürdün'den 36. dakikada El Reşdan (kaydetti. Cezayir'in golleri 69. dakikada Binboali ve 82. dakikada Guiri'den geldi.

Ürdün son maçında Arjantin ile oynayacak. Cezayir ise Avusturya ile... Cezayir ilk maçında Arjantin'e 3-0, Ürdün de Avusturya'ya 3-1 yenilmişti.

Senegal ikinci maçını da kaybetti


 
Geçen yıl Afrika Uluslar Kupası'nı kazanan ancak kurak ihlali nedeniyle iki ay sonra kupayı Fas'a vermek zorunda kalan Senegal, Fransa'dan sonra Erling Haland'lı Norveç'e de boyun eğdi. Senegal, son 32 yolunda Irak maçını kazanırsa bir ihtimal yoluna devam edebilir. 
 

23.06.2026 06:42:00 / Güncelleme: 23.06.2026 06:55:35
ABDÜLKADİR GÜNDOĞDU
Senegal ikinci maçını da kaybetti
Senegal ikinci maçını da kaybetti

2026 FIFA Dünya Kupası I Grubu'nda Norveç, ikinci maçında Senegal'i 3-2 mağlup ederek son 32 turunu garantiledi.
I Grubu'ndaki ilk maçında Irak'ı 4-1 yenen Norveç, Senegal'i de 3-2 mağlup etti ve son 32 turuna çıkmayı kesinleştirdi.

Kadro güçlü de...

Kadrosunda Sadio Mane, Koulibaly, Mendy, Idrissa Gueye, Sarr, Jackson gibi güçlü isimler barındıran Senegal ise ilk maçında 2022 Dünya Kupası finalisti Fransa'ya 3-1 kaybetmişti. 
İlk maçta Irak'a 2 gol atan Haaland, ikinci karşılaşmada da Senegal'e attığı 2 golle turnuvadaki gol sayısını 4'e çıkardı. Böylece Messi'nin (5 gol) ardından ikinci sıraya yükseldi. Fransa'dan Mbappe'nin de 4 golü bulunuyor.

2022 Dünya Kupası'nd da Avrupa takımlarına yenilmişti

Senegal, 2022 Dünya Kupası'nad da Hollanda mağlubiyetiyle başlamıştı. Ardından ev sahibi Katar'ı 3-1, Güney Amerika ekibi Ekvador'u ise 2-1 yenereki gruptan ikinci sırada çıkmıştı.
Son 16 turunda ise İngiltere'ye 3-0 yenilerek elenmişlerdi.
2018'deki Dünya Kupası'nda gruptan çıkamayan Senegal, 2006, 2010 ve 2014'e katılamamıştı. 2002'de ise çeyrek finalde Türkiye'ye yenilmişti.

Maçın karnesi

Hakemler: Wilton Pereira Sampaio, Bruno Boschilia, Bruno Pires (Brezilya)

Norveç: Nyland, Heggem (Dk. 84 Oestigaard), Ryerson (Dk. 12 Pedersen), Ajer, Wolfe, Berge, Odegaard, Aursnes (Dk. 46 Berg), Nusa (Dk. 71 Schjelderup), Sörloth (Dk. 84 Bobb), Haaland

Senegal: Mendy (Dk. 63 Diaw), Koulibaly (Dk. 72 Pape Sarr), Niakhate, Diouf (Dk. 54 Jakobs), Idrissa Gueye, Camara (Dk. 63 Ciss), Diatta, Sarr, Pape Gueye (Dk. 54 Mbaye), Mane, Jackson

Goller: Dk. 43 Pedersen, Dk. 48 ve Dk. 58 Haaland (Norveç), Dk. 53 ve Dk. 90 Sarr (Senegal)

Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi

22.06.2026 22:21:00
Haber Merkezi
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi.

ABD'nin Arlington kentindeki Dallas Stadyumu'nda oynanan mücadelede 39 yaşındaki efsane oyuncu Lionel Messi, attığı gollerle tarihe geçti ve Miroslav Klose'yi geride bırakarak Dünya Kupası tarihinin en golcü futbolcusu unvanını tek başına ele geçirdi.

Maçın önemli anları



Karşılaşmanın henüz 9. dakikasında Arjantin penaltı kazandı, ancak Lionel Messi beyaz noktada kaleciyi geçemedi.

Kaçırdığı penaltıya rağmen oyundan düşmeyen Messi, 38. dakikada şık bir golle Tangocuları 1-0 öne geçirdi.

Maçın skorunu belirleyen gol yine 90+5. dakikada sahneye çıkan Lionel Messi'den geldi.

Turnuvadaki gol sayısını 17'ye çıkaran Messi, turnuva tarihinin en golcü ismi oldu.

Puan Durumu ve Gelecek Maçlar



Bu sonuçla birlikte grupta 2'de 2 yapan son şampiyon Arjantin puanını 6'ya yükseltip gruptan çıkmayı başardı. İkinci maçında ilk yenilgisini alan Avusturya ise 3 puanda kaldı.

Grubu'nun son haftasında Arjantin, Ürdün ile formalite maçına çıkarken; Avusturya, üst tur şansını sürdürmek için Cezayir ile kritik bir karşılaşmaya çıkacak.

Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı

Türkiye'de 2026-2027 sezonu 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı.

22.06.2026 15:03:00
İhlas Haber Ajansı
Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı
Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı
Türkiye'de 2026-2027 sezonu 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı.

Futbolda yaz transfer dönemi başladı. Türkiye Futbol Federasyonu'nda (TFF) yer alan açıklamaya göre, 1. transfer ve tescil dönemi; 22 Haziran 2026 tarihinde başlayıp, 4 Eylül 2026 tarihinde sona erecek.

İkinci transfer ve tescil dönemi ise 1 Ocak 2027 tarihinde başlayıp 5 Şubat 2027 tarihinde son bulacak.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.