Fenerbahçe'nin yeni transferi konuştu
Fenerbahçe'nin yeni transferi Diego Carlos, kulüp televizyonuna yaptığı açıklamada, "Çok istekliyim ve katkı sağlamak istiyorum" dedi
24.01.2025 19:42:00 / Güncelleme: 24.01.2025 19:46:48
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Fenerbahçe'nin yeni transferi Diego Carlos, kulüp televizyonuna yaptığı açıklamada, "Çok istekliyim ve katkı sağlamak istiyorum" dedi.
Sarı-lacivertlilerin kadrosuna kattığı Brezilyalı defans oyuncusu Diego Carlos Fenerbahçe Televizyonu'na açıklamalarda bulundu. Kendisini 3,5 yıllığına sarı-lacivertli renklere bağlayan sözleşmeye imza atan Brezilyalı stoper, ilk röportajında; transfer süreci, takım hakkındaki düşünceleri ve oyun stiliyle ilgili bilgiler aktardı.

Takım hakkındaki düşüncelerini ise Diego Carlos, 'Öncelikle takımı çok iyi bulduğumu belirtmem lazım. Zorlu bir Avrupa maçıydı ama takımımız çok iyi bir oyun sergiledi. Teknik direktörümüz zaten çok üst seviye ve tecrübeli, dünyanın en büyük takımlarında çalışmış birisi. Çok yetenekli, potansiyelli ve kaliteli bir takımımız var. Bugün takımla ilk antrenmanımı yapacağım, çok istekliyim ve katkı sağlamak istiyorum' sözleriyle aktardı.
Sarı-lacivertlilerin kadrosuna kattığı Brezilyalı defans oyuncusu Diego Carlos Fenerbahçe Televizyonu'na açıklamalarda bulundu. Kendisini 3,5 yıllığına sarı-lacivertli renklere bağlayan sözleşmeye imza atan Brezilyalı stoper, ilk röportajında; transfer süreci, takım hakkındaki düşünceleri ve oyun stiliyle ilgili bilgiler aktardı.
"Burada olduğum için çok mutluyum"
İlk olarak duygularını aktaran Diego Carlos, 'Burada olduğum için çok mutluyum. Harika karşılandım. Buraya gelmeden önce de sosyal medyadan çok fazla mesaj almıştım taraftarlarımızdan. Aynı zamanda stadyumu ve taraftarlarımızı da görme imkânım oldu. Takıma nasıl itici güç olduklarına şahitlik ettim. Şehrin de çok güzel olduğunu gördüm. Umarım bir an önce Fenerbahçe'ye elimden geldiğince katkı sağlamaya başlarım' diye konuştu."Transfer süreci çok çabuk gelişti"
Transfer süreciyle ilgili bilgiler veren Carlos, 'Transfer süreci çok çabuk gelişti. Gelmeden önce pek çok kişiyle konuşma fırsatı buldum. Daha önce bu kulüpte ve bu ligde oynamış tanıdığım insanlarla konuştum. Tabii ki En-Nesyri'yle daha önce birlikte oynama şerefine eriştim. Onunla gelmeden önce konuştum. Fred Brezilyalı olduğu için kendisiyle de konuştum. Bana gelmeden önce ligin, kulübün, şehrin ne kadar güzel olduğundan bahsettiler. Bu da beni buraya gelmek için çok istekli yaptı.' diye konuştu."Kaliteli bir takımımız var"

Takım hakkındaki düşüncelerini ise Diego Carlos, 'Öncelikle takımı çok iyi bulduğumu belirtmem lazım. Zorlu bir Avrupa maçıydı ama takımımız çok iyi bir oyun sergiledi. Teknik direktörümüz zaten çok üst seviye ve tecrübeli, dünyanın en büyük takımlarında çalışmış birisi. Çok yetenekli, potansiyelli ve kaliteli bir takımımız var. Bugün takımla ilk antrenmanımı yapacağım, çok istekliyim ve katkı sağlamak istiyorum' sözleriyle aktardı.


















































































