"Galatasaray maçında yaşadığım utanç vericiydi"
Trabzonspor'un yetenekli oyuncularından Abdulkadir Ömür, Galatasaray ile oynadıkları maçta kariyerinin en zorlu gecesini yaşadığını, bordo-mavili forma ile bunun yaşamanın kendisi için utanç verici olduğunu belirterek, "Zirveye en iyi şekilde yaklaşabilmek için dibi görmek gerekir" dedi
03.06.2022 12:00:00





Ligin ilk haftasında Yeni Malatyaspor maçında sakatlığı nedeniyle forma giyemeyen, daha sonra da fazla süre alamayan bordo-mavili futbolcu, 4. haftadaki Galatasaray karşılaşmasında da performansı nedeniyle taraftarın tepkisiyle karşılaşmıştı. Müsabakada 2-0 geriye düşen Karadeniz ekibinde, bir taraftarın sahaya girip tepki göstermesinin ardından oyundan alınan, sahayı gözyaşlarıyla terk eden 22 yaşındaki oyuncu, daha sonraki dönemde ise performansını yükselterek 7 gol, 4 asiste imza attı.
Kırılma anlarıyla, unutulmaz hatıralarıyla Zafer Yolu'nun ikinci bölümünde Trabzonspor'un yetenekli oyuncusu Abdulkadir Ömür'ün Galatasaray maçında yaşadığı geceyi ve Teknik Direktör Abdullah Avcı'nın oyuncusuna verdiği desteğin anlatıldığı İngilizce altyazılı videoda genç oyuncu kendisi için dönüm noktası olan Galatasaray maçını unutamadığını belirtti.
Kırılma anlarıyla, unutulmaz hatıralarıyla Zafer Yolu'nun ikinci bölümünde Trabzonspor'un yetenekli oyuncusu Abdulkadir Ömür'ün Galatasaray maçında yaşadığı geceyi ve Teknik Direktör Abdullah Avcı'nın oyuncusuna verdiği desteğin anlatıldığı İngilizce altyazılı videoda genç oyuncu kendisi için dönüm noktası olan Galatasaray maçını unutamadığını belirtti.


















































































