Gençler Beşiktaş'a hazır
Yarın İstanbul'da Beşiktaş ile karşılaşacak olan Gençlerbirliği, hazırlıklarını tamamladı
01.04.2017 00:00:00
Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında deplasmanda oynayacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını tamamladı.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen ve yaklaşık 1 saat süren antrenmanda futbolcular, pas ve taktik çalışmaları yaptılar. Cezalı futbolcusu bulunmayan kırmızı-siyahlılarda tedavisine devam edilen Agon Mehmeti, Beşiktaş'a karşı forma giyemeyecek.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen ve yaklaşık 1 saat süren antrenmanda futbolcular, pas ve taktik çalışmaları yaptılar. Cezalı futbolcusu bulunmayan kırmızı-siyahlılarda tedavisine devam edilen Agon Mehmeti, Beşiktaş'a karşı forma giyemeyecek.




















































































