Gözler yönetimde!
Beşiktaş'ta geçen sezon kadro dışı bırakılan İbrahim Toraman, Sezer Öztürk ve Gökhan Süzen'in durumu belirsizliğini koruyor. Antrenmanlara çıkamayan 3 oyuncu, kulüpten haber bekliyor
26.06.2014 00:00:00
Beşiktaş'ta kadro dışı olan İbrahim Toraman, Sezer ve Gökhan Süzen'in yeni sezon öncesi siyah beyazlı takımda kalıp kalmayacakları netleşmedi. Teknik heyet, 3 oyuncuyu da sezon öncesi başlayan antrenmanlara davet etmedi.Çalışmalara katılmadılarTatillerini tamamlayarak İstanbul'a dönen Sezer, İbrahim ve Gökhan, siyah beyazlı teknik heyetten haber bekliyor. Ancak sezonun ilk antrenmanına katılmayan 3 futbolcu, ikinci çalışmada da yer almadı. Futbol Genel Direktörü Önder Özen, bir süre önce 3 oyuncunun hazırlık kampına alınmayacaklarını söylemişti. Ancak daha sonra yönetim kurulu konu ile ilgili teknik heyetin yeniden karar vermesini istemişti. Antrenmalara çıkmayan ve hazırlık kampı için davet alamayan 3 futbolcunun satış listesine konulması ve yeni sezon öncesi siyah beyazlı takımdan ayrılması bekleniyor.Basına kapalı çalıştılarBeşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü. Kulübün internet sitesindeki açıklamaya göre, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda siyah-beyazlı takım, kondisyon ve taktik ağırlıklı bir çalışma yaptı. İzinli olan Tolga Zengin, Mustafa Pektemek, Veli Kavlak, Olcay Şahan, Oğuzhan Özyakup, Atiba Hutchinson ve İsmail Köybaşı'nın katılmadığı antrenmanda, Necip Uysal ve Cenk Tosun'un koşu yaptığı bildirildi. Siyah-beyazlılar, hazırlıklarına bugüh çift antrenmanla devam edecek.


















































































