'G.Saray kolay bir rakip değil'
Mourinho, Galatasaray'la eşleşmelerine ilişkin, sarı-kırmızılı ekibin kolay bir rakip olmasından dolayı değil,
Drogba'nın Stamford Bridge Stadı'na yeniden dönmesinin harika olacağı için Galatasaray'ı istediğini söyledi
23.12.2013 00:00:00
Portekizli teknik adam, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Chelsea'nin Galatasaray ile eşleşmesine ve Drogba'nın Stamford Bridge'e geri dönecek olmasına ilişkin bir soru üzerine, "Galatasaray iyi bir takım. Kuradan önce, Galatasaray'ın kolay bir takım olduğunu düşündüğüm için değil, Didier'in Stamford Bridge'e geri dönmesinin harika olacağını, herkes tarafından sevgi ve saygı ile karşılanacağını düşündüğüm için Galatasaray'ın çıkmasından mutlu olacağımı söylemiştim" diye konuştu. Mourinho, "Fatih Terim'li bir Galatasaray'ı mı yoksa Mancini'li bir Galatasaray'ı mı tercih edersiniz ?" sorusuna ise "Her ikisi de çok iyi teknik direktör. Hangisinin Galatasaray'ın başında olduğu fark etmez" yanıtını verdi.Obi: Duygusal davranmamalıyızChelsea'nin orta saha oyuncusu Obi Mikel, Drogba'yı karşı oynarken duygusal davranmamaları konusunda arkadaşlarını uyardı. Drogba'nın uzun yıllar Chelsea formasını giydiğini ve İngiltere'de oynanacak maçın atmosferinin bu nedenle çok duygusal geçeceğini hatırlatan Mikel, "Didier, 8 yıl formasını terlettiği bu takımla birçok turnuva kazandı. O çok harika bir kişiliğe sahip büyük bir futbolcu. Sneijder gibi çok iyi oyunculara, Mancini maçın gidişatını değiştirebilen bir teknik adama sahipler. Dört gözle beklediğimiz zorlu bir maç olacak. Eski takım arkadaşların yeniden karşılaşması, güzel olacak" şeklinde konuştu.


















































































