Hastaneler tıka basa doldu
Kış ayları ile beraber hastanelerin acil servisleri dolup taşıyor. Hem hastanelerin fiziki koşullarının hem de hekimlerin yeterli olmadığını söyleyen SAHİM-SEN Başkanı Özlem Akarken, “Devasa hastaneler yaptık ama yeterli personel yok. Hastaneler tıka basa dolu. Hastalara ayrılan süreler çok yetersiz” dedi
10.01.2024 15:40:00
YENAL ARMAN
YENAL ARMAN





Kış aylarının gelmesi ile beraber salgın hastalıklar da artmaya başladı. Soluğu hastanelerde alanlar, hastanelerin dolup taşmasına neden oldu. Hastanelerde bu kadar yoğunluk olunca doktorlar hastalara yeterli vakti ayıramıyor. Konuyla ilgili bir değerlendirmede bulunan Sağlık Hizmetleri Sendikası SAHİM-SEN Genel Başkanı Özlem Akarken, "Pandemi dönemi yaşadık. 24 saat mesai mefhumu gözetmeden çalışan sağlık çalışanları alkışlandı. Birçok sağlık çalışanı Covid'den vefat etti. Ama gerekli düzenlemeler yapılıp meslek hastalığı tanımlanmadığı gibi özlük haklarında da düzenlemeler yapılmayan sağlık kurum çalışanları yine fedakarca çalıştığı bir döneme girdi. 'Solunum yolu enfeksiyonlarına sık rastlanan bir mevsimdeyiz. En önemli artışı nezle dediğimiz enfeksiyonda görüyoruz. Soğuk havaların başlamasıyla kapalı ortamda geçirdiğimiz süre arttığı için nezle daha hızlı yayılıyor. Bulaşmayı önlemek için ne yapmalıyız?' notuyla Sayın Fahrettin Koca Bakanımız uzmanımız anlatıyor diyerek video sosyal medya hesabından paylaştı" dedi.














































































