"Hatayspor sahipsiz değil"
Hatayspor Onursal Başkanı Lütfü Savaş, 15 yıldır maddi ve manevi yanında olduğu Hatayspor'un sahipsiz olmadığını vurgulayarak, 'Başkanlık bana düşüyorsa ben olurum, başkasına düşüyorsa başkası' dedi. Camia olarak Hatay'a geri dönmek istediklerini vurgulayan Savaş, 'Stadyumla ilgili ihalenin yakın zamanda yapılacağı söylendi' dedi.
28.05.2024 12:00:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Trendyol Süper Lig'in son haftasında Çaykur Rizespor'u mağlup ederek ligde kalmayı başaran Hatayspor'da Onursal Başkan Lütfü Savaş, açıklamalarda bulundu.
Şampiyonluk yarışı veren takımlarla alt sıralar arasında büyük bir makasın oluştuğunu dile getiren Lütfü Savaş, 'Bu sene değişik bir lig geçirdik. Dengesiz bir lig oldu. Hakem hataları Süper Lig'e damga vurdu. İki takım üst seviyede kadro kurmuş. Makas açıldı ve 10 takım ise ligde kalmak için çabaladı. Biz en son deplasmanda Beşiktaş ile oynadık. Her bir oyuncuları bizim takımımız değerindeydi. Böyle olunca da ligin yarışmacı kimliği zarar görüyor. Anadolu kulüplerinin bütçesi İstanbul takımlarıyla bir değil. Sezon sonunda alt lige düşen takımların kadroları da iyiydi aslında. Ama 4 takım düşecekti. Biz de bu listeye aday gösteriliyorduk. Ligin son 4 haftasında topladığımız 8 puan sonucunda ligde kalmayı başardık. Bu sürece gelene kadar şanssız mağlubiyetler aldık. Biliyorsunuz göçebe bir hayatımız vardı. Tesis ve stadyum sorunları sebebiyle maçlarımızı Mersin'de oynayabildik. Uzun bir süre Riva'da Milli Takım tesislerinde kaldık ve çalışmalarımıza orada devam ettik. Mersin'de Spor Bakanlığı, bize yer tahsis etti. Buranın fiziki şartları fena değildi. Antrenman sahası ise beklentimizden 2-3 ay geç hizmete girdi. Arkadaşlarımız zor şartlarda antrenman yaptı. Bu sene bizim için ligde kalmak başarı. Hatay halkının bu takıma ihtiyacı var. Tutunacakları bir dal olsun istedik. Son maçta da olsa ligde kalma başarısı gösterdik' diye konuştu.
Şampiyonluk yarışı veren takımlarla alt sıralar arasında büyük bir makasın oluştuğunu dile getiren Lütfü Savaş, 'Bu sene değişik bir lig geçirdik. Dengesiz bir lig oldu. Hakem hataları Süper Lig'e damga vurdu. İki takım üst seviyede kadro kurmuş. Makas açıldı ve 10 takım ise ligde kalmak için çabaladı. Biz en son deplasmanda Beşiktaş ile oynadık. Her bir oyuncuları bizim takımımız değerindeydi. Böyle olunca da ligin yarışmacı kimliği zarar görüyor. Anadolu kulüplerinin bütçesi İstanbul takımlarıyla bir değil. Sezon sonunda alt lige düşen takımların kadroları da iyiydi aslında. Ama 4 takım düşecekti. Biz de bu listeye aday gösteriliyorduk. Ligin son 4 haftasında topladığımız 8 puan sonucunda ligde kalmayı başardık. Bu sürece gelene kadar şanssız mağlubiyetler aldık. Biliyorsunuz göçebe bir hayatımız vardı. Tesis ve stadyum sorunları sebebiyle maçlarımızı Mersin'de oynayabildik. Uzun bir süre Riva'da Milli Takım tesislerinde kaldık ve çalışmalarımıza orada devam ettik. Mersin'de Spor Bakanlığı, bize yer tahsis etti. Buranın fiziki şartları fena değildi. Antrenman sahası ise beklentimizden 2-3 ay geç hizmete girdi. Arkadaşlarımız zor şartlarda antrenman yaptı. Bu sene bizim için ligde kalmak başarı. Hatay halkının bu takıma ihtiyacı var. Tutunacakları bir dal olsun istedik. Son maçta da olsa ligde kalma başarısı gösterdik' diye konuştu.

















































































