Hedef Kocaelispor’u eski şaşalı günlerine döndürmek
Kocaelispor, sezona "Süper Lig" hedefiyle başladı. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam, "Kocaelispor'u Süper Lig'de eski o şaşalı ve herkesin çok gurur duyduğu dönemlere taşımayı hedefliyoruz. Süper Lig'e ve Türk futboluna renk katan bir takım haline getirmek istiyoruz" dedi
18.07.2023 10:50:00 / Güncelleme: 18.07.2023 11:45:01
AA
AA





Yeni sezon hazırlıklarını Afyonkarahisar'da sürdüren Trendyol 1. Lig ekiplerinden Kocaelispor'un teknik direktörü Ertuğrul Sağlam, "Kocaelispor'u Süper Lig'de eski o şaşalı ve herkesin çok gurur duyduğu dönemlere taşımayı hedefliyoruz. Süper Lig'e ve Türk futboluna renk katan bir takım haline getirmek istiyoruz." dedi.
Sağlam, antrenörlük kariyerine katkı yapacağına ve gelecek adına da kendisini mutlu edeceğine inandığı için Kocaelispor'a imza attığını söyledi. Türk futbolunda yeniden bir başarı hikayesi yazabilecek camiaya geldiğinin farkında olduğunu dile getiren Sağlam, şunları kaydetti: "Bu sorumluluk duygusuyla hareket ederek taraftarımızın ve camiamızın beklentilerine karşılık vermek için canla başla çalışıyoruz. İlk bölümüne 30 Haziran'da Kocaeli'de başladığımız çalışmalarımızın ikinci bölümünü Afyonkarahisar'da gerçekleştiriyoruz. Burada güzel bir ortamda, güzel tesislerde ve iklim şartlarının da bizi fazla zorlamadığı bir ortamda çalışmalar yoğun bir şekilde devam ediyor. Allah'a şükür çocuklar çok özveriyle çalışıyorlar. Burada 22 Temmuz'a kadar bir taraftan fiziksel anlamda takımımızı üst seviyeye çıkarırken son bölümde Altay ve Denizlispor'la hazırlık maçı oynayacağız. Daha sonra hazırlığın son bölümü Bolu'da, Topuk Yaylası'nda devam edecek."
Sağlam, antrenörlük kariyerine katkı yapacağına ve gelecek adına da kendisini mutlu edeceğine inandığı için Kocaelispor'a imza attığını söyledi. Türk futbolunda yeniden bir başarı hikayesi yazabilecek camiaya geldiğinin farkında olduğunu dile getiren Sağlam, şunları kaydetti: "Bu sorumluluk duygusuyla hareket ederek taraftarımızın ve camiamızın beklentilerine karşılık vermek için canla başla çalışıyoruz. İlk bölümüne 30 Haziran'da Kocaeli'de başladığımız çalışmalarımızın ikinci bölümünü Afyonkarahisar'da gerçekleştiriyoruz. Burada güzel bir ortamda, güzel tesislerde ve iklim şartlarının da bizi fazla zorlamadığı bir ortamda çalışmalar yoğun bir şekilde devam ediyor. Allah'a şükür çocuklar çok özveriyle çalışıyorlar. Burada 22 Temmuz'a kadar bir taraftan fiziksel anlamda takımımızı üst seviyeye çıkarırken son bölümde Altay ve Denizlispor'la hazırlık maçı oynayacağız. Daha sonra hazırlığın son bölümü Bolu'da, Topuk Yaylası'nda devam edecek."












































































