Helallik isteyerek F.Bahçe'nin yolunu tuttu
Fenerbahçe'nin bonservisi bedeli için Konyaspor ile anlaşmaya vardığı savunma oyuncusu Abdülkerim, "Herkes hakkını helal etsin" diyerek yeşil-beyazlı camiaya veda etti
23.06.2022 16:50:00





Konyaspor'un başarılı savunma oyuncusu Abdülkerim Bardakçı, 3.4 milyon Euro'luk bonservis bedeliyle Fenerbahçe'ye transfer olurken, ilk duygularını anlattı.
Konya Yeni Haber'e konuşan ve yeşil-beyazlı ekibin kulüp tarihinde en yüksek bedelle giden yerli oyuncusu olan 27 yaşındaki başarılı stoper Abdülkerim, "Değişik duygular içerisindeyim. Konyaspor'a para kazandırdığım için de ayrıca çok gururluyum. İnşallah Konya'mı en güzel şekilde temsil ederim. Herkes hakkını helal etsin. Umarım her şey çok güzel olur" dedi.
Konya Yeni Haber'e konuşan ve yeşil-beyazlı ekibin kulüp tarihinde en yüksek bedelle giden yerli oyuncusu olan 27 yaşındaki başarılı stoper Abdülkerim, "Değişik duygular içerisindeyim. Konyaspor'a para kazandırdığım için de ayrıca çok gururluyum. İnşallah Konya'mı en güzel şekilde temsil ederim. Herkes hakkını helal etsin. Umarım her şey çok güzel olur" dedi.


















































































