Hem Galatasaray hem Fenerbahçe'de oynadı: Abartmaya gerek yok
Bu akşam Rams Park'ta oynanacak Galatasaray-Fenerbahçe derbileriyle ilgili iki takımın formasını da giyen efsane futbolcuların sözlerini derledik
26.04.2026 17:47:00 / Güncelleme: 26.04.2026 17:51:10
Haber Merkezi
Haber Merkezi





Bu akşam Rams Park'ta oynanacak Galatasaray-Fenerbahçe derbileriyle ilgili iki takımın formasını da giyen efsane futbolcuların sözlerini derledik. Bu sözler arasında Beşiktaş ve Trabzonspor forması da giyen, hali hazırda Beşiktaş teknik direktörü olan Sergen Yalçın'ın sözleri ise unutulmazlar arasında en unutulmazı.

Türk futbolunun bayramı bir kez daha geldi, çattı. Galatasaray, 4 puan önde olduğu Fenerbahçe'yi bu akşam Rams Park'ta konuk edecek.
Derbilerin tarihinde pek çok zafer, göz yaşı, acı ve tatlı anılar var. Bu derbileri iki takım forması altında da yaşayan çok az isim var.
İşte hem Galatasaray hem de Fenerbahçe formasıyla derbilerde forma giyen isimlerden bazılarının unutulmaz sözleri:

REVIVO: FORMA RENGİ ÖNEMLİ DEĞİL
- Michy Batshuayi: Türkiye'nin en büyüğünde (Galatasaray) derbi oynamanın farkını hissedeceğim.
- Tanju Çolak: Galatasaray'da kraldım, Fenerbahçe'de ise bir numara oldum ama içimdeki Galatasaray sevgisi hiç bitmedi.
- Haim Revivo: Profesyonelim, hangi formayı giyiyorsam (Galatasaray formasıyla ilk derbisine çıkmadan önce) onun için golümü atarım.

EMRE: DOST MOST TANIMAM
- Emre Belözoğlu: Sahaya çıktığımda ne dost tanırım ne akraba (alt yapısından çıktığı Galatasaraylı oyunculara karşı oynayacağı için); sadece kazanmayı bilirim.
- Caner Erkin: Derbinin rengi (Fenerbahçe'de oynarken) ne olursa olsun, ben her zaman o ateşin içindeyim.

REAL MADRİD YOLUNU AÇTILAR
- Sergen Yalçın: Derbi maçtır (Fenerbahçe'de oynarken), oynanır biter. Abartmaya gerek yok ama kazanmak her zaman güzeldir.
- Burak Yılmaz: Türkiye'nin en büyük derbilerinde (Galatasaray'da oynarken) oynamak bir ayrıcalık, her iki formayla da gol atmak tarif edilemez.

- Elvir Baljic: Real Madrid'e giden yolu bu derbiler ve bu iki büyük kulüp açtı.

Türk futbolunun bayramı bir kez daha geldi, çattı. Galatasaray, 4 puan önde olduğu Fenerbahçe'yi bu akşam Rams Park'ta konuk edecek.
Derbilerin tarihinde pek çok zafer, göz yaşı, acı ve tatlı anılar var. Bu derbileri iki takım forması altında da yaşayan çok az isim var.
İşte hem Galatasaray hem de Fenerbahçe formasıyla derbilerde forma giyen isimlerden bazılarının unutulmaz sözleri:

REVIVO: FORMA RENGİ ÖNEMLİ DEĞİL
- Michy Batshuayi: Türkiye'nin en büyüğünde (Galatasaray) derbi oynamanın farkını hissedeceğim.
- Tanju Çolak: Galatasaray'da kraldım, Fenerbahçe'de ise bir numara oldum ama içimdeki Galatasaray sevgisi hiç bitmedi.
- Haim Revivo: Profesyonelim, hangi formayı giyiyorsam (Galatasaray formasıyla ilk derbisine çıkmadan önce) onun için golümü atarım.

EMRE: DOST MOST TANIMAM
- Emre Belözoğlu: Sahaya çıktığımda ne dost tanırım ne akraba (alt yapısından çıktığı Galatasaraylı oyunculara karşı oynayacağı için); sadece kazanmayı bilirim.
- Caner Erkin: Derbinin rengi (Fenerbahçe'de oynarken) ne olursa olsun, ben her zaman o ateşin içindeyim.

REAL MADRİD YOLUNU AÇTILAR
- Sergen Yalçın: Derbi maçtır (Fenerbahçe'de oynarken), oynanır biter. Abartmaya gerek yok ama kazanmak her zaman güzeldir.
- Burak Yılmaz: Türkiye'nin en büyük derbilerinde (Galatasaray'da oynarken) oynamak bir ayrıcalık, her iki formayla da gol atmak tarif edilemez.

- Elvir Baljic: Real Madrid'e giden yolu bu derbiler ve bu iki büyük kulüp açtı.
















































































































