"Her oyuncu o efsane maçı biliyor"
Fenerbahçe defans hattının önemli futbolcularından biri olan Szalai, Sevilla karşısında daha önce elde ettikleri başarının aynısını tekrarlamak istediklerini vurguladı
06.03.2023 16:57:00





Fenerbahçe'de forma giyen futbolcu Attila Szalai, kulüp televizyonuna açıklamalarda bulundu.
Kahramanmaraş'ta meydana gelen ve 10 ilde etkisini gösteren deprem felaketinin yaralarını sarmak için düzenlenen yardım projesi olan 'Omuz Omuza' kampanyasına değinen Attila Szalai, "Daha önce belirttiğim gibi, bu güzel ülkenin başına korkunç bir trajedi geldi. Milyonlarca insan etkiledi. Hem kulübümüz hem insanlar kampanya düzenledi. Birlik olmalıyız. Umarım en kısa sürede bunun üstesinden geleceğiz." ifadelerini kullandı.
UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda eşleştikleri Sevilla ile oynanacak maçlar hakkında konuşan Szalai, "Zor günler, haftalar geçirdik. Ama bu süreçte çalışmalarımızı sıkı bir şekilde sürdürmeye çalıştık. Lig tekrar başladı. İyi bir başlangıç yaptık. 6 puan almak önemliydi. Avrupa'da iyi bir takıma karşı oynayacağız. Hedefimiz turu geçmek, bunun için çalışıyoruz." şeklinde konuştu.
İlk maç avantajı hakkında da konuşan Szalai, "İlk maçı nerede oynadığımızın bir öneminin olduğunu düşünmüyorum, çünkü artık deplasman kuralı kalktı. Dolayısıyla şu anda durum biraz daha farklı. İlk maçı deplasmanda oynayacağız, daha sonra ikinci maçı evimizde taraftarlarımızın da desteğiyle iyi bir şekilde geçirerek turu atlamak istiyoruz. Aynı zamanda eminim ki Sevilla stadında da pek çok taraftarımız orada olup, turu atlamamız için harika bir atmosfer yaratacaktır." dedi.
Kahramanmaraş'ta meydana gelen ve 10 ilde etkisini gösteren deprem felaketinin yaralarını sarmak için düzenlenen yardım projesi olan 'Omuz Omuza' kampanyasına değinen Attila Szalai, "Daha önce belirttiğim gibi, bu güzel ülkenin başına korkunç bir trajedi geldi. Milyonlarca insan etkiledi. Hem kulübümüz hem insanlar kampanya düzenledi. Birlik olmalıyız. Umarım en kısa sürede bunun üstesinden geleceğiz." ifadelerini kullandı.
UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda eşleştikleri Sevilla ile oynanacak maçlar hakkında konuşan Szalai, "Zor günler, haftalar geçirdik. Ama bu süreçte çalışmalarımızı sıkı bir şekilde sürdürmeye çalıştık. Lig tekrar başladı. İyi bir başlangıç yaptık. 6 puan almak önemliydi. Avrupa'da iyi bir takıma karşı oynayacağız. Hedefimiz turu geçmek, bunun için çalışıyoruz." şeklinde konuştu.
İlk maç avantajı hakkında da konuşan Szalai, "İlk maçı nerede oynadığımızın bir öneminin olduğunu düşünmüyorum, çünkü artık deplasman kuralı kalktı. Dolayısıyla şu anda durum biraz daha farklı. İlk maçı deplasmanda oynayacağız, daha sonra ikinci maçı evimizde taraftarlarımızın da desteğiyle iyi bir şekilde geçirerek turu atlamak istiyoruz. Aynı zamanda eminim ki Sevilla stadında da pek çok taraftarımız orada olup, turu atlamamız için harika bir atmosfer yaratacaktır." dedi.

















































































