Icardi olmazsa yerine yeni bir yıldız gelecek
Galatasaray Sportif A.Ş. yöneticisi Nihat Kırmızı, sarı-kırmızılı kulübün gündemine dair birbirinden önemli açıklamalarda bulundu
21.06.2023 12:40:00 / Güncelleme: 21.06.2023 12:58:03
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Galatasaray Sportif A.Ş. Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Kırmızı, Arjantinli futbolcu Mauro Icardi'nin sarı-kırmızılılardaki geleceği ile ilgili yaptığı açıklamada, "Taraftar olarak baktığınızda Icardi'yi ben de çok istiyorum. İnşallah Galatasaray'da kalacaktır. Icardi'yi hepimiz çok seviyoruz. Seneye Galatasaray'da oynayacağına da inanıyorum ama onun yerine başka oyuncu da olsa en az Icardi kadar büyük bir yıldız olacaktır" dedi. Kırmızı, transfer komitesinin Erden Timur liderliğinde Şampiyonlar Ligi kadrosu kurmak için hızla çalıştığını da dile getirdi.
Galatasaray Sportif A.Ş. Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Kırmızı, sarı-kırmızılıların şampiyonluğu, gelecek sezonki yapılanma ve birçok konu hakkında açıklamalarda bulundu. Sarı-kırmızılı takımın bu yıl yaşadığı şampiyonluğun çok kıymetli olduğuna değinen Nihat Kırmızı, "Bu seneki şampiyonluk çok kıymetli. Tarihimizdeki diğer şampiyonluklar da çok kıymetli ama bu senenin kendine özgü özellikleri var. Cumhuriyetimizin 100. yılı. Galatasaray da cumhuriyete her zaman sahip çıkmış bir camia olarak Cumhuriyetin 100. yılında şampiyon oldu. Aslında şampiyonluğa en layık takım da Galatasaray'dı. Bu şampiyonluğu camiamıza yaşattık, bu anlamda çok mutluyuz. Bizim için çok önemliydi. Bunun yanında çok zor dönemden geçtik. Hepimizi derinden yaralayan deprem hadisesi yaşadık. Lige ara verildi, bazı takımlarımız ligden çekilmek zorunda kaldı. Zorlu bir dönemdi. Psikolojik olarak oyuncularımızın kendilerini toparlaması camiaların kendini toparlaması tüm kulüpler için aslında aynı şey söz konusuydu. Galatasaray burada profesyonelliğini camianın gücünü ön plana çıkararak daha çabuk toparlandı. Hatta deprem bölgesine ilk ve en çok yardım eden kulüp unvanını da taşıyor. Orayla bağımız hiç kopmadı. Sonsuza kadar o acıları yaşayan insanlarla beraber o acıları yaşayıp, elimizden geldiğince katkı sunmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.
Galatasaray Sportif A.Ş. Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Kırmızı, sarı-kırmızılıların şampiyonluğu, gelecek sezonki yapılanma ve birçok konu hakkında açıklamalarda bulundu. Sarı-kırmızılı takımın bu yıl yaşadığı şampiyonluğun çok kıymetli olduğuna değinen Nihat Kırmızı, "Bu seneki şampiyonluk çok kıymetli. Tarihimizdeki diğer şampiyonluklar da çok kıymetli ama bu senenin kendine özgü özellikleri var. Cumhuriyetimizin 100. yılı. Galatasaray da cumhuriyete her zaman sahip çıkmış bir camia olarak Cumhuriyetin 100. yılında şampiyon oldu. Aslında şampiyonluğa en layık takım da Galatasaray'dı. Bu şampiyonluğu camiamıza yaşattık, bu anlamda çok mutluyuz. Bizim için çok önemliydi. Bunun yanında çok zor dönemden geçtik. Hepimizi derinden yaralayan deprem hadisesi yaşadık. Lige ara verildi, bazı takımlarımız ligden çekilmek zorunda kaldı. Zorlu bir dönemdi. Psikolojik olarak oyuncularımızın kendilerini toparlaması camiaların kendini toparlaması tüm kulüpler için aslında aynı şey söz konusuydu. Galatasaray burada profesyonelliğini camianın gücünü ön plana çıkararak daha çabuk toparlandı. Hatta deprem bölgesine ilk ve en çok yardım eden kulüp unvanını da taşıyor. Orayla bağımız hiç kopmadı. Sonsuza kadar o acıları yaşayan insanlarla beraber o acıları yaşayıp, elimizden geldiğince katkı sunmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.















































































