İki takım 4 hocayla çalıştı
Süper Lig'de 2022-2023 sezonunda 12 takım teknik direktör değişikliğine gitti. Sezon tamamlandıktan sonra Fenerbahçe, Demir Grup Sivasspor ve Adana Demirspor, teknik direktörleriyle yollarını ayırdı
13.06.2023 11:00:00 / Güncelleme: 13.06.2023 12:22:47
AA
AA





Spor Toto Süper Lig'de 2022-2023 sezonunda 12 takım teknik direktör değişikliğine giderken, sezon bitiminden sonra da Fenerbahçe, Demir Grup Sivasspor ve Adana Demirspor, teknik ekipleriyle yollarını ayırdı.
Kahramanmaraş merkezli depremler nedeniyle ligden çekilen Atakaş Hatayspor ve Gaziantep FK ile Arabam.com Konyaspor, Beşiktaş, Bitexen Giresunspor, Corendon Alanyaspor, HangiKredi Ümraniyespor, İstanbulspor, Kasımpaşa, MKE Ankaragücü, Trabzonspor ve VavaCars Fatih Karagümrük, sezon içinde teknik direktör değişikliği yaptı.
Şampiyon Galatasaray'da Okan Buruk, Fenerbahçe'de Jorge Jesus, Adana Demirspor'da Vicenzo Montella, Medipol Başakşehir'de Emre Belözoğlu, Demir Grup Sivasspor'da Rıza Çalımbay, Fraport TAV Antalyaspor'da Nuri Şahin ve Yukatel Kayserispor'da Çağdaş Atan sezon boyunca takımlarının başında kaldı.
Kahramanmaraş merkezli depremler nedeniyle ligden çekilen Atakaş Hatayspor ve Gaziantep FK ile Arabam.com Konyaspor, Beşiktaş, Bitexen Giresunspor, Corendon Alanyaspor, HangiKredi Ümraniyespor, İstanbulspor, Kasımpaşa, MKE Ankaragücü, Trabzonspor ve VavaCars Fatih Karagümrük, sezon içinde teknik direktör değişikliği yaptı.
Şampiyon Galatasaray'da Okan Buruk, Fenerbahçe'de Jorge Jesus, Adana Demirspor'da Vicenzo Montella, Medipol Başakşehir'de Emre Belözoğlu, Demir Grup Sivasspor'da Rıza Çalımbay, Fraport TAV Antalyaspor'da Nuri Şahin ve Yukatel Kayserispor'da Çağdaş Atan sezon boyunca takımlarının başında kaldı.


















































































